Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak odczytać dokładną datę utworzenia wpisu z opisem np. "5 lat temu"
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
daciarz
Cześć! Jestem tutaj całkiem nowy, z góry przepraszam jeśli mój wątek znalazł się w niewłaściwym dziale, bądź gdzieś już się pojawił (ja nie znalazłem, jeśli ktoś tak, to proszę o podesłanie linku do rozwiązania mojego problemu wink.gif ).

Problem:
Muszę poznać dokładną datę komentarza na nk.pl, jednakże na stronie widnieje jedynie napis "5 lat temu" i nie wiem w jaki sposób dojść do tego, kiedy dokładnie wpis ten był dokonany. Próbowałem "badać element", ale znajduję jedynie komendę, która mówi o odjęciu daty wpisu od aktualnej, ale wciąż nie daje to odpowiedzi na moje pytanie - kiedy został dodany ten komentarz :/

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie znam się na programowaniu, a dojście do tego jest dla mnie bardzo ważne (koleżanka ;> ma niedługo urodziny, ale nie podała mi daty i zleciła mi dowiedzenie się samemu, a jedyną możliwością jest dojście do tego po dacie życzeń na jej starym profilu na nk biggrin.gif )

BŁAGAM biggrin.gif i z góry dziękuję za pomoc ^^
nospor
W bazie danych nk masz pelna date tego wpisu. Powodzenia. cap.gif

Cytat
Próbowałem "badać element", ale znajduję jedynie komendę, która mówi o odjęciu daty wpisu od aktualnej
Cos sciemniasz. Ja jak badam element to widze pelny czas tam podany
daciarz
Jak? Gdzie? W którym miejscu? ohmy.gif
nospor
Normalnie, otwieram chrome, klikam F12 a potem inspekcja elementu. Najezdzam na element i widze jego kod html a tam procz tekstu "x lat temu" jest ladna otoczka <time> z podana dokladna data
daciarz
Mam przeglądarkę Safari na Macu i jak przy badaniu elementu faktycznie wyświetla mi się dokładna data, ale 1970-01-01. U Ciebie data jest normalna(czytaj prawdopodobna)?
nospor
Tak, mi pokazuje poprawna date
daciarz