Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jaki kierunek obrać?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Stron: 1, 2
rebelkk
Witam wszystkich.
Jestem uczniem technikum informatycznego. Od półtorej roku zajmuję się php i mysql. Cały czas się kształcę, znam również podstawy C++ i Javy. W związku z tym mam pytanie: który język wybrać? A może skoncentrować się na innych językach? Gdzie mam największe szanse na wysoki zarobek? A może rozwijać się równolegle?

Może to wszystko głupio brzmi, ale jestem młody i chciałbym zaczerpnąć OBIEKTYWNEJ oceny starszych kolegów, specjalistów. Wiem, że z racji tego, że jest to forum o tematyce php oceny propozycje będą raczej subiektywne. Szczególnie interesują mnie ksiązki potrzebne do kształcenia. Prosiłbym również o wyznaczenie aspektów, na których powinienem sie skoncentrować w danym środowisku(np ogólnie UML, w php: ADoDB, Smarty, MVC). Jaką bazę danych dobrać (MySQL, PostgreSQL, Oracle, MSSQL)?

Wiem również, że oprócz wiedzy teoretycznej potrzebne jest również doświadczenie. Może mógłbym komuś pomóc przy jakiś drobnych projektach? Może jakieś inne pomysły i propozycje?

Jestem ambitnym człowiekiem i chce kiedyś cos znaczyc w swoim srodowisku. Dlatego proszę o naprawdę szczere, niezlosliwe rady. Kazdy z was w koncu kiedys zaczynal;)

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji,
Krzysztof
shpyo
odpowiedz sobie najpierw na pytanie:
"Co chciałbyś zajebistego robić w życiu" (Laska, "dzień kojota").
A potem to rób smile.gif

Jak dla mnie to Java na komórki to jest przyszłość i dobrze płatna robota.
hwao
Według mnie to młody jesteś i możesz wszystkiego się uczyć, co tylko wpadnie Ci w ręce - im więcej tym lepiej. Poza tym był temat który język jest najbardziej przyszłościowy, możesz go poczytać.
Fuzja
Może C#?
Wszystko co chcesz w nim praktycznie zrobisz, aplikacje na pocket pc, mono jest ciągle rozwijane, superowe ide winksmiley.jpg no i przy okazji strony w aspie będziesz mógł robić.