Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Zmiany na stronie php.
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
kadarkaAnia
Witam was bardzo serdenie jestem początkującą w dziedzinie tworzenia stron tak szczerze zastanawiam się na stworzeniu strony informatycjnej z produktam max. 30 produktów ale tylko informacyjnie mam zamiar stworzyc taki sklepik http://www.esklep-os.com/esklep_grafika_09/0-p-2.html to oczywiście demo tylko malutki problem potrzebuje usunąć z tej strony co podałam te oto informacje :

Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF
Informuj mnie o aktualizacjach Acer Aspire 5920
Napisz recenzję tego produktu!
Zadaj nam pytanie...

Jaki plik mam edytować smile.gif
Chętnych do pomocy serdecznie zapraszam smile.gif będę bardzo wdzięczna. Jeśli w grę wchodzi forma rekompensaty proszę o propozycje smile.gif
Dziękuje
Pozdrawiam
Ania Kadarska
piotr.mroczek
a jaki to jest skrypt sklepu?
strife
Hej,

Chcesz stworzyć sklep taki jak podałaś w linku? Dobrze rozumiem?

Czego dokładnie oczekujesz od nas, proszę sprecyzuj to. Bo jak szukasz programisty, który to zrobi za Ciebie to nie to forum ... czekam na odpowiedź.
kadarkaAnia
Tak chce stworzyć taki sklep stworzę go tyko chciałabym go sama zmodyfikować.
Usunąć pewne irytujące odnośniki smile.gif

Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF
Zadaj nam pytanie...

zrobię to sama tylko chciałabym zapytać który plik mam edytować , gdzie mam je szukać ?smile.gif
Będę bardzo wdzięczna.
strife
Cytat(kadarkaAnia @ 20.02.2012, 10:52:48 ) *
Tak chce stworzyć taki sklep stworzę go tyko chciałabym go sama zmodyfikować.
Usunąć pewne irytujące odnośniki smile.gif

Zadaj nam pytanie...

zrobię to sama tylko chciałabym zapytać który plik mam edytować , gdzie mam je szukać ?smile.gif
Będę bardzo wdzięczna.