Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Implementacja SQL - nowicjusz
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
Opok
Witam!
Od razu pragnę zaznaczyć, że jestem kompletnym początkującym jeżeli chodzi o Bazy danych. Można powiedzieć, że zostałem zmuszony do zapoznania się z tym tematem. Moje pytanie tutaj na pewno będzie dla większości was banalne/głupie, lecz proszę zerknijcie na nie okiem. Nie chce gotowych rozwiązań po prostu goni mnie czas a mam wrażenie, że utknąłem na jednej z podstaw.

Sprawa wygląda tak :

Posiadam ksiąke PHP i MySQL Vademecum profesjonalisty wydanie trzecie (2005). Nie przerobiłem jej całej z braku czasu (chociaż wtedy pewnie nie miałbym obecnego problemu).
Zająłem się rozdziałem 27. Tworzenie koszka na zakupy. Wszystkie pliki gotowego projektu umieściłem na hostingu Friko.pl - http://www.sklepprojekt.doprzodu.com/

Kod zawiera funkcje łączące się z bazami danych ksiazka_kz.sql i populacja.sql, obecnie strona nie działa jak powinna ponieważ z mojego punktu widzenia nie ma dostępu do tych baz (komunikat Brak dost�pnych kategorii ).

Domyśliłem się, że nie wystarczy tych baz po prostu wrzucić na serwer ftp. Zalogowałem się na swojego konto na serwisie friko.pl i dodałem bazę danych 1194930_populacja, następnie zalogowałem się
do jej edycji poprzez phpMyAdmin kliknąłem w zakładkę SQL i spróbowałem zimportować bazę danych (zarrówno z ftp jak i z lokazji fizycznej na dysku ) populacja.sql za pomocą tamtejszej opcji.

Wyrzuciła ona błąd :

Zapytanie SQL:

USE ksiazka_kz;

MySQL zwrócił komunikat: Dokumentacja
#1044 - Access denied for user '1350587972_f'@'%' to database 'ksiazka_kz'

Podczas importu bazy ksiazka_kz

Zapytanie SQL:

CREATE DATABASE ksiazka_kz;

MySQL zwrócił komunikat: Dokumentacja
#1044 - Access denied for user '1350587972_f'@'%' to database 'ksiazka_kz'