Już na początku chciałbym powiedzieć, że jestem ciałkiem początkujący w JS i w sumie google api v3 zacząłem korzystać z musu stworzenia mapy do projektowania tras rowerowych. I niestety pewna rzecz nie daje mi spokoju... Postanowiłem na razie dać użytkownikowi do wyboru rysowanie tras "od linii" oraz za pomocą wyznaczenia startu i końca wycieczki oraz jakiś tam przystanków (waypoints'ów), co umożliwia narysowanie trasy według ulic... I tu niestety mam problem, ponieważ wszystko jest to uzależnione od checkboxa, który decyduje o tym czy chcemy korzystać z pierwszej opcji czy z drugiej... I tu coś się dzieje... Akurat w tej wersji działa mi rysowanie trasy według ulic, ale mapa zupełnie nie reaguje na kliknięcie, które umożliwia postawienie markera... Mam nadzieję, że jakoś to objaśniłem