Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [SPRZEDAM] Silnik gry przeglądarkowej MMORPG
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Sprzedam
dunerblaster
Witam, mam do sprzedania niewielki silnik gry RPG dostępnej przez przeglądarkę. Silnik nie zawiera zbyt wielu opcji, jednakże jest całkiem tani. Grafika wykorzystana w silniku także jest słabej jakości. Używając tego silnika można stworzyć grywalną grę MMROPG. Istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych modyfikacji (w tym także nowego wyglądu gry).

Kilka zrzutów ekranu:


Zrzut ekranu z dodatkowej modyfikacji tworzenia postaci:


Lista modułów:

Strona startowa:
logowanie / rejestracja
odzyskiwanie hasła
galeria (edycja w panelu admina)
strona startowa (edycja w panelu admina)
kontakt (edycja w panelu admina)

Gra:
podstawowe informacje dotyczące postaci, aktualny czas serwera, ostatnio dodane aktualności
aktualności dodawane przez administratorów
okno postaci, rozdawanie statystyk, używanie przedmiotów
profil postaci, podgląd statystyk, możliwość edycji wiadomości na profilu przez graczy
ustawienia, zmiana hasła / adresu e-mail, wgrywanie awatara
mapa gry, animacja poruszania postaci po mapie, mini-mapa, lista graczy znajdujących się na danym polu
czat dostępny na dole strony, możliwość ukrycia / pokazania

Panel administratora:
ustawienia ogólne (zmiana adresu e-mail administracji, edycja modułów na stronie głównej)
edycja użytkowników (zablokowanie dostępu na określony czas, promocja do rangi administratora, edycja statystyk)
edytor map, wgrywanie mapy, dodawanie przeciwników oraz szans na ich spotkanie
edytor sektorów na danej mapie (ustawianie sklepów, blokad, teleportów, miejsc odrodzenia, sektorów wolnych od walk, znaków informacyjnych, usuwanie sektorów)
edytor przedmiotów (wgrywanie grafiki, ustalanie statystyk, wybór typu przedmiotu, ustalanie wartości)
edytor przeciwników (wgrywanie grafiki, ustalanie statystyk, wybór przedmiotów oraz szans na ich zdobycie po wygranej walce z przeciwnikiem)

Lista funkcjonalności:

Przedmioty:
podział na przedmioty użytkowe oraz ekwipunek
możliwość handlu przedmiotami z npc
możliwość zdobycia przedmiotów w walkach z napotkanymi przeciwnikami
przedmioty użytkowe (mikstury, kamienie zwiększające statystyki) znikają po użyciu
założony ekwipunek zwiększa statystyki postaci
ekwipunek dzieli się na: hełmy, górną część ubioru, dolną część ubioru, broń jednoręczną, broń dwuręczną, tarcze)
przedmioty posiadają swoją wartość, npc kupuje przedmioty za 1/5 wartości przedmiotu
przedmioty mogą posiadać wartość wyrażoną w walucie premium, sprzedając taki przedmiot nie ma możliwości zdobycia waluty premium

Sklepy:
możliwość edycji danego sklepu w panelu administratora
wybór przedmiotów dostępnych w danym sklepie
wybór grafiki sklepu

Walki z npc:
przypadkowe spotkania bazujące na statystykach mapy
walka odbywa się automatycznie
po wygranej walce gracz zdobywa doświadczenie / złoto / przedmioty
po przegranej walce gracz wraca na miejsce odrodzenia
możliwość zakończenia walki remisem

Walki gracz vs gracz:
walki automatyczne
gracz może zaatakować gracza stojącego na tym samym polu wybierając go z listy dostępnej w oknie mapy
po wygranej walce gracz zdobywa doświadczenie oraz złoto pokonanego gracza, ilość zależy od różnicy poziomów między graczami
po przegranej walce gracz traci złoto oraz wraca do miejsca odrodzenia
walka może się zakończyć remisem
statystyki walk zapisywane w profilu gracza

Waluta premium:
waluty tej nie można zdobyć w grze
waluta premium dodawana może być poprzez systemy płatności
walutę premium można dodać graczowi poprzez panel administratora
za tą walutę można kupować przedmioty wybrane przez administratora

Podsumowanie:

Cena silnika: 200zł
instalacja wliczona w cenę
instalator manualny
gwarancja 12 miesięcy w razie wystąpienia jakichkolwiek błędów w działaniu
możliwość wprowadzenia dodatkowych modyfikacji

Przykładowe modyfikacje:

dodanie gildii, rozbudowa gildii, zdobywanie kolejnych poziomów gildii (czas: 10h, koszt: 50zł)
dodanie możliwości kontroli danej mapy przez gildię, zdobywanie złota i / lub punktów gildii od każdego kontrolowanego terenu (czas: 20h, koszt: 100zł)
walki dynamiczne zamiast walk automatycznych, gracz ma pełną kontrolę nad postacią podczas walki (czas: 30h, koszt: 150zl)
dodanie animacji postaci oraz ataków do walki dynamicznej (czas: 25h, koszt: 125zł)
dodanie drzewka umiejętności dla graczy, limitu many / energii (czas: 25h, cena: 125zł)
dodanie większej ilości statystyk, specjalnych ataków, efektów podczas walki (ogłuszenie, zatrucie, zmniejszenie / zwiększenie statystyk, leczenie / wyssanie życia), specjalnych atrybutów do ekwipunku (czas: 30h, koszt: 150zł)
dodanie żywiołów (np. ogień, ziemia, woda, powietrze), postać atakująca ogniem przeciwnika z dużym współczynnikiem ognia zada mniejsze obrażenia (czas: 30h, koszt: 150zł)
wymagania poziomu / umiejętności do przedmiotów, podział przedmiotów na klasy, wraz z graficznym wyróżnieniem, zakładanie danego przedmiotu zmienia grafikę postaci gracza na mapie (czas: 20h, kosz: 100zł)
wykonywanie zadań, zadania typu: rozmowa z danym npc, zdobycie określonej ilości danego przedmiotu, wygranie określonej ilości walk z danym przeciwnikiem, wygranie walki z tzw. „bossem”, bramki zadań na mapie (gracz nie przejdzie przez dany sektor, jeżeli nie wykonał danego zadania), edytor zadań dla administratora (czas: 20h: koszt: 100zł)
instancje, dzienny limit wejść do danej instancji, instancja zakończona walką z bossem i / lub znalezieniem skrzyni z unikalnymi przedmiotami, edytor instancji dla administratora (czas: 15h, koszt: 75zł)
tworzenie postaci, wybór poszczególnych części wyglądu postaci, możliwość tworzenia większej ilości postaci na danym koncie (czas: 10h, koszt: 50zł)
zwiększona jakość grafiki interfejsu, map oraz postaci (czas oraz koszt zależny od jakości)
zwiększona ilość typów ekwipunku oraz innych przedmiotów (czas: 10h, koszt: 50zł)
zaawansowany edytor map, tworzenie map z „kafelków” oraz automatyczny zapis na serwerze (czas: 30h, koszt: 150zł)
dodanie możliwości wyboru zawodu przez gracza, tworzenie przedmiotów, zbieranie surowców na mapie (czas: 40h, koszt: 200zł)
dom aukcyjny, wystawianie ofert przedmiotów przez graczy na określony czas, możliwość licytacji, opcja „kup teraz”, pobieranie prowizji za kupione przedmioty (czas: 10h, koszt: 50zł)
dodanie możliwości walki w drużynie oraz z większą ilością przeciwników jednocześnie (czas: 50h, koszt: 250zł)

Wybór kilku modyfikacji może spowodować wzrost czasu pracy oraz kosztu.

kontakt: e-mail: dunerblaster@gmail.com, gg: 4378588
Damonsson
W biedronce płacą wyższe godzinówki, niż wyceniasz te dodatki biggrin.gif

Daj linka i dane testowe. Bo w ciemno w tych czasach to strach nawet węgiel brunatny kupować.
Turson
Z tego co widzę, to wszystko wychodzi 5zł/h laugh.gif
dunerblaster
Cytat(Damonsson @ 22.06.2014, 02:06:08 ) *
W biedronce płacą wyższe godzinówki, niż wyceniasz te dodatki biggrin.gif

Daj linka i dane testowe. Bo w ciemno w tych czasach to strach nawet węgiel brunatny kupować.


Link udostępniam zainteresowanym z tego względu, że na serwerze gdzie postawiłem demko tego silnika mam także inne pliki, których nie chciałbym publicznie udostępniać.
Wysłałem Ci link na pw. Serwer darmowy, strasznie wolny także poruszanie po mapie działa ze sporym opóźnieniem smile.gif

Cytat(Turson @ 22.06.2014, 11:37:42 ) *
Z tego co widzę, to wszystko wychodzi 5zł/h laugh.gif


Taką niewielką stawkę określiłem, ponieważ nie jest to jakaś super gra (chociaż ze wszystkimi modyfikacjami oraz lepszą grafiką może być), silnik może służyć też jako źródło poszczególnych skryptów, np. może ktoś potrzebuje skryptu poruszania się postaci po mapie, albo skryptu czatu, czy nawet sklepu z przedmiotami. Zapomniałem dodać, że większość funkcji w grze działa dynamicznie z wykorzystaniem AJAX.
Turson
Cytat(dunerblaster @ 22.06.2014, 14:07:46 ) *
Taką niewielką stawkę określiłem, ponieważ nie jest to jakaś super gra (chociaż ze wszystkimi modyfikacjami oraz lepszą grafiką może być), silnik może służyć też jako źródło poszczególnych skryptów, np. może ktoś potrzebuje skryptu poruszania się postaci po mapie, albo skryptu czatu, czy nawet sklepu z przedmiotami. Zapomniałem dodać, że większość funkcji w grze działa dynamicznie z wykorzystaniem AJAX.

No dobra, każdy ceni się inaczej.
Damonsson
Dla mnie to nie jest warte nawet 10zł. Nic tam nie ma. Jedynie mapa po której można się poruszać i chat z XSS.

Będąc uczciwym, za te 200zł mógłbyś sprzedać komuś jedynie ten skrypt poruszania się po mapie, reszta nie ma ładu i składu i nie jest żadną grą.
dunerblaster
Cytat(Damonsson @ 22.06.2014, 16:19:23 ) *
Dla mnie to nie jest warte nawet 10zł. Nic tam nie ma. Jedynie mapa po której można się poruszać i chat z XSS.

Będąc uczciwym, za te 200zł mógłbyś sprzedać komuś jedynie ten skrypt poruszania się po mapie, reszta nie ma ładu i składu i nie jest żadną grą.


No cóż, to Twoja opinia. Tak z ciekawości sprawdziłem logi dla Twojego konta (jedyne nowe konto od wgrania dema na serwer), jedyne co zrobiłeś w grze to zapisałeś miejsce powrotu. Nie walczyłeś z żadnym przeciwnikiem, nie rozdałeś punktów statystyk, nie odwiedziłeś sklepu (nie wspominając o panelu admina, do którego dostępu nie miałeś)... Piszesz, że gra nie warta 10zł. W takim razie zrób podobną grę i wystaw w mniejszej cenie smile.gif Zrobisz to? Nie sądzę smile.gif Jeżeli uważasz, że mój silnik nie warta tych pieniędzy wystaw własną kontrofertę.
Spawnm
Kod dziurawy jak sito nie jest wart 10zł.
A patrząc na ile go wyceniasz, obstawiam że obiektowo nie został napisany.

Coś podobnego, ale lepszego i za darmo:
https://launchpad.net/vallheru
dunerblaster
Cytat(Spawnm @ 22.06.2014, 20:13:26 ) *
Kod dziurawy jak sito nie jest wart 10zł.
A patrząc na ile go wyceniasz, obstawiam że obiektowo nie został napisany.

Coś podobnego, ale lepszego i za darmo:
https://launchpad.net/vallheru


Mój kod "dziurawy jak sito" nie jest. Kod posiada podstawowe zabezpieczenia przed SQL injection oraz session hijacking, formularze są filtrowane, hasła oraz ważniejsze operacje są kodowane metodą md5. Dynamicznie generowany kod html oraz css przechodzi walidację. JavaScript także działa poprawnie.

Kod pisany jest strukturalnie, nie z tego względu, że nie potrafię używać obiektów, ale dlatego, że moim zdaniem kod strukturalny wykonywany jest szybciej niż obiektowy. W grach MMO 1 milisekunda przy 1.000 graczy online potrafi opóźnić działanie gry o sekundę.

Możesz twierdzić, że silnik Vallheru jest lepszy od mojego silnika, ja będę twierdził, że jest gorszy i moglibyśmy tak dyskutować przez długi czas. Pewne jest to, że Vallheru nie jest podobne do mojej gry. Vallheru to gra tekstowa polegająca głównie na klikaniu w odnośniki. Rozgrywka w moim silniku jest prowadzona dynamicznie na mapie gry wraz z animacją postaci. Poza tym, naprawdę myślisz, że stawiając kolejną grę na silniku Vallheru zdobyłbyś jakichkolwiek graczy? Gier postawionych na silniku Vallheru w samej Polsce jest ponad 200 i nie są one wcale popularne. Moim zdaniem oryginalny silnik zdobyłby większą popularność niż 201 kopia Vallheru...
!*!
Cytat(dunerblaster @ 24.06.2014, 14:21:14 ) *
Kod pisany jest strukturalnie, nie z tego względu, że nie potrafię używać obiektów, ale dlatego, że moim zdaniem kod strukturalny wykonywany jest szybciej niż obiektowy.

To teraz dowaliłeś do pieca. Jak widzisz jego późniejszy rozwój?
Damonsson
Cytat(!*! @ 24.06.2014, 14:55:33 ) *
To teraz dowaliłeś do pieca. Jak widzisz jego późniejszy rozwój?

Jakoś to będzie... withstupidsmiley.gif
PrinceOfPersia
Cytat
pisany jest strukturalnie, nie z tego względu, że nie potrafię używać obiektów, ale dlatego, że moim zdaniem kod strukturalny wykonywany jest szybciej niż obiektowy. W grach MMO 1 milisekunda przy 1.000 graczy online potrafi opóźnić działanie gry o sekundę.

czy masz jakieś benchmarki na poparcie tej tezy? Ja co prawda równiez sie spottkałem z takim poglądem (strukturalne szybsze od obiektówki) ale w kontekście apek natywnych (strukturalne C kontra C++ z calym swoim bagażem). To jest w miarę logiczne jeszcze, ale wydaje mi się, że jeśli chodzi o języki skryptowe, to nie da się tego przełożyć ot tak. Dużo zależy od interpretatora/kompilatora, od jego bebechów, w jaki sposób optymalizuje kod.
No i wąskie gardła to często raczej np. dostęp do bazy danych czy komunikacja po HTTP, a nie samo wykonanie skryptu.
Pyton_000
Cytat
Mój kod "dziurawy jak sito" nie jest. Kod posiada podstawowe zabezpieczenia przed SQL injection oraz session hijacking, formularze są filtrowane, hasła oraz ważniejsze operacje są kodowane metodą md5.

Ktoś jeszcze w tych czasach uważa MD5 za bezpieczne?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.