Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [layout] Firefall Systems
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
DreeD
Witajcie smile.gif

Click Me!
Oryginał!

W przypływie szczerości (smile.gif) powiem, że jest to przerobiony darmowy template (nie jestem grafikiem i nie mam czasu się uczyć).
Wrzucam go tutaj gdyż chcę wiedzieć czy według was powinienem jeszcze coś tu przerobić (większa/mniejsza czcionka tu i tam, kreske dac gdzie indziej itd.). Chcę żeby to w miare dobrze wyglądało, a że jak już mówiłem grafikiem nie jestem, nie obejdzie się bez Waszej krytycznej opinii smile.gif

EDIT: Logo to w 100% moja robota smile.gif

EDIT2: Zawartość, mam tu głownie na myśli te małe obrazeczki, będzie zmieniona. Prosze na nie uwagi nie zwracać smile.gif

Pozdrawiam,
DreeD
mike
1. Daj oryginał winksmiley.jpg Bedzie wiadomo jakie zmiany naniosłeś
2. Zmniejsz rozmiar tego .png
3. Jak przeczytałem Firefall to spodziewałem się całkiem innego laya. Jakoś nie pasuje do nazwy i przez to bardzo blado wypada.
sztosz
Zgadzam się mike_mech'em, jakoś czerwony bardziej by pasował, takie niebiesko-szarości jakoś nie przypadają mi do gustu, ale sam lay nie najgorszy, nie podoba mi się też pasek menu nad "logiem", ale nie mam pomysły jak go niżej wkomponowac. A "aktualności + nasz zespół + wsparcie techniczne" bardziej by mi z lewej strony pasowało, czyli lustrzane odbicie.
DreeD
Wiem, że nazwa do wyglądu troche nie pasuje. Próbowałem na wiele sposobów jakoś to ze sobą zgrać, ale poprostu nie wychodziło...
Ostatecznie przyjałem taką kolorystyke ze względu na logo, które na czerwonym tle nie za dobrze wyglada. Tymczasowo będę zmuszony zostawić ten layout (nanosząc zmiany, o których tu pisaliście lub mam nadzieje jeszcze napiszecie), dopóki nie znajde jakiegoś bezinteresownego grafika (istnieją tacy ludzie wogóle? tongue.gif) lub będzie mnie na niego stać smile.gif
strife
Witam,

Mi się bardzo podoba tak jak jest teraz. Nie mam żadnych poważniejszych uwag smile.gif Dobra robota.

Pozdrawiam!