Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Firmy programistyczne
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
licha
Witam chodzę do technikum na kierunku technik informatyk w tym roku mam odbyć miesięczne praktyki. Ten zawód jak wiadomo dość ogólnie komputerami się zajmuje więc praktyki załatwiane przez szkołę będą pewnie mało związane z programowaniem. A właśnie w tym kierunku mam zamiar się kształcić więc również chciałbym gdzieś na praktyki iść gdzie nie będę czyścił komputerów i nosił papieru do drukarek a liznę cokolwiek programowania. I teraz rodzi się pytanie czy nie zna ktoś jakiś firm zajmujących się programowaniem w okolicach miast : Rybnik, Żory, Wodzisław śląski, Jastrzębie zdrój, jak zdam prawko to również w grę wchodzą nawet Katowice Gliwice czy Knórów ewentualnie Pszczyna. Aktualnie php idzie mi całkiem dobrze nie jestem ekspertem ale mogę powiedzieć że w stopniu średnim znam już ten język. W szkole uczę się również C++ i na całą szkołę jestem w 3 najlepszych programistów smile.gif Nauczyciele mówią że potencjał mam więc chciałbym aby te praktyki mi pomogły a nie zmarnowały miesiąc czasu. Jeśli ktoś wie gdzie mógłbym napisać to z góry dziękuję.
gitbejbe
no dobra, masz potencjał a nie potrafisz wyszukiać firm zajmujących sie programowaniem w Twojej okolicy ? Jeśli nauczyciele w Ciebie wierza, to wydaje mi się, że sami powinni tobie podpowiedzieć gdzie dobrze byłoby abyś się udał, na pewno znają osoby które mogą Ci pomóc. Popytaj sie
dr_NO
Nie chcę Ci ucinać skrzydeł, jednak właśnie będziesz czyścił komputery, wymieniał kartridże w drukarkach i nosił przysłowiowy papier na praktykach w technikum.
Praktyki z polibudy to już zupełnie inna bajka, ale też zupełnie inny poziom nauczania, tak naprawdę tam zobaczysz co to są kierunki "informatyczne" wink.gif
Nie sądzisz chyba że firma pozwoli Ci grzebać w kodzie niedoświadczonej osobie, która może potencjalnie podkraść wykorzystywane technologie.