Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Biblioteka <?php
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
strife
Witam,

Proszę o ocenę Biblioteka <?php.

Pozdrawiam, i z góry dziękuje za oceny.

ps. Ewentualne odpowiedzi będę pisał edytując tego posta.

Przyznaje bez bicia, nie jestem grafikiem i robiłem co mogłem, postaram się to wszystko poprawić, albo tak jak piszesz będę wzorował się na gotowym rozwiązaniu. Dziękuje za uwagi smile.gif

@Zajec - no wiem, że jest font, ale to wina serwera, który stosuje ten stary zapis, u mnie na localu jest span, będę musiał wysłać mail'a do mojego hostingu :] Dziękuje za opinię, bo o <p> zamiast <br /> nigdy bym nie pomyślał, a widzę, że mi to dużo ułatwi smile.gif
hwao
bardzo fajna stronka!

Popracowal bym nad wygladam minimalnie i nad zawawtoscia pracuj pracuj smile.gif
ens0re
IMO, dobry pomysł i widać chęc pomocy dla poczatkujacych smile.gif Oby w przyszłości też tak było smile.gif Layout jedynie troszke zbyt prosty jak dla mnie a zawartość na poczatek ok.
Powodzenia w dalszej pracy.
scanner
Pomysł fajny, realizacja gorsza.
1. Za bardzo razi tło. napisy powinny byc o wiele jaśniejsze. Tło to tło, a nie element centralny.
2. Menu - na razie widac, ze nie planujesz zamieścić za dużo informacji. Przy 10 temacie tych kratek u góry będzie juz za duzo.. a co dalej?
3. Przydałoby się, aby był link "zobacz artykuł w całości - albo opcja wydruku całości.
4. Może pomysleć nad gotowcami do pobrania?

Pozatym - zbyt czerwowo - czerwony kolor wzmaga poczucie zagrożenia. a do nauki potrzeba spokoju.
Zajec
Nieźle składniowo. Jedna sugestia: nie bój się używać nieco większej ilości bloków, dopóki robisz to zgodnie z ich przeznaczeniem.

1. Jest to już druga odsłona strony, która kierowana jest głównie dla ludzi zaczynających
  2. z dynamicznym językiem skryptowym jakim jest php. Znajdziesz tutaj wiele przykładów, porad jak i już gotowych skryptów