Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MYSQL]przestarzałe php?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
emmagda
php i mysql to moje hobby i od paru ładnych lat bawię sie w robienie stron. jestem samoukiem i nie znam nikogo z kim można by powymieniać uwagi. tzn. nie za bardzo oriętuje się w nowych technikach, ważne jest że toto działa i pozwala mi zrobić jak na razie wszystko co mi było potrzebne. teraz od niedawna zaczęłam zaglądać tutaj. Ostatnio ktoś mi powiedział, ze php i mysql są PRZESTARZAŁE? Co o tym sądzicie?
Riklaunim
PHP4 jest przestarzałe winksmiley.jpg
Onliner
Hmmm... no to zależy. Względem obiektowości to raczej tak, bo nawet samo PHP5 w stosunku do np. ASP.net czy względnie nowego RoR się nie umywa. Aczkolwiek gdybyś pobawił się jakimś sensownym frameworkiem(np. Code Igniter - http://www.php.rk.edu.pl/w/p/kurs-ci/ znakomity kurs, czy Symfony - http://www.symfony.pl/) to zmieniłbyś zdanie.
Riklaunim
Cytat(Onliner @ 1.11.2008, 13:54:15 ) *
Hmmm... no to zależy. Względem obiektowości to raczej tak, bo nawet samo PHP5 w stosunku do np. ASP.net czy względnie nowego RoR się nie umywa. Aczkolwiek gdybyś pobawił się jakimś sensownym frameworkiem(np. Code Igniter - http://www.php.rk.edu.pl/w/p/kurs-ci/ znakomity kurs, czy Symfony - http://www.symfony.pl/) to zmieniłbyś zdanie.

PHP4 jest przestarzałe bo jest oprogramowaniem martwym - nie rozwijanym, ani nie wspieranym przez twórców winksmiley.jpg
zebupl
Riklaunim ma rację PHP4 od paru ładnych lat nie jest już rozwijane. Co do PHP5 jest popularne i dużo osób go używa. MySQL jest równie popularny jak ORACLE tylko skierowany dla innego klienta i na inne potrzeby.
ocochodzi
Cytat(emmagda @ 31.10.2008, 21:11:53 ) *
Ostatnio ktoś mi powiedział, ze php i mysql są PRZESTARZAŁE? Co o tym sądzicie?