Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MYSQL]Logowanie i Rejestracja - problem
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Mefiuu
Witam. Jestem początkujący, od razu to mówię. Mam takie pytanie. Czego muszę się nauczyć, aby umieć zrobić coś o co mi chodzi. A mianowicie. Chcę sobie zrobić stronę w HTML'u taką ładną (to już nawet umiem, znam trochę html i css) i chcę na stronie zrobić panel logowania. Zrobiłem też okienka do logowania, przycisk do rejestracji i formularz. I teraz schodki. Co muszę umieć ( i jeśli możecie to podajcie mi jakiś link pomocny ), abypo wypełnieniu formularza ktoś mógł się zalogować na stronę z podanych wcześniej danych? I żeby po zalogowaniu pokazał mu się jego panel użytkownika? Tzn. aby każdy miał takie "swoje miejsce" na tej witrynie?
ArekJ
Musisz znać podstawy PHP i MySQL. Do rejestracji potrzebne Ci będzie najprostrze polecenie INSERT, a do logowania podstawy sesji...
Mefiuu
Możesz mi podać jakąś stronę na której jest to dokładnie opisane?
ArekJ
Do rejestracji powinno styknąć
http://www.eioba.pl/a85841/rejestracja_i_logowania_php_mysql
Mefiuu
dzięki wielkie
Flapper
Swoją drogą wcale nie musi nic wiedzieć o MySQL. Na upartego może wcisnąć dane do plików tekstowych. : D Ale MySQL to lepszy sposób.
ArekJ
Ale sam zaznaczył w temacie tag MySQL, pozatym to rozwiązanie jest lepsze, bynajmniej według mnie. I łatwiejsze nie trzeba używać żadnych explode() etc. winksmiley.jpg
Mefiuu
Zrobiłem tak jak pisze tutaj: http://www.eioba.pl/a85841/rejestracja_i_logowania_php_mysql a dokładniej mówiąc skopiowałem to bo chciałem spróbować na początek. No i po wklepaniu www.mefiuu.yoyo.pl/index.php wyskoczyło : Nie jestes zalogowany . Cóż myślę. Trzeba to pewnie zainstalować jak choćby na ten przykład kiedyś instalowałem PHP-Fusion czy Vallheru. A tu się nie da. Przykładowe dane podam (nie są "moje" tylko chcę się dowiedzieć...). Wpisałem w pliku conn.php tak:

CODE