Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Kod = Parse error
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
LeNy
Witam. Jestem można powiedzieć z nowicjuszem z php. Mam stronę w php-fusion. Dodaję ankietę z Darmowe-sondy.pl i chcę wstawić w panel. Wszystko jest ładnie biorę Podgląd panelu i mam Error:
Kod
<b>Parse error</b>:  syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in <b>/home/accounts_l/leny/public_html/administration/panel_editor.php(111) : eval()'d code</b> on line <b>12</b>

A oto Kod:

Kod
openside("Sonda");
   echo "<script type='text/javascript' src='http://darmowe-sondy.pl/usluga.sonda.7998'></script>
<table width='160' align='center' border='0' style='font-family: Verdana; font-size: 11px; color: #666666; '>
<tr>
<td style='padding-bottom: 9px;' align='center' colspan='2'><b>Czy dodawac Gry na Konsole?</b></td>
</tr>
<tr>
<td width='20'><input style='border-width: 0px; background: none;' type='radio' name='sonda_reply' value='0' onclick='glosuj_na(0);' checked='checek' /></td>
<td width='140'>Tak</td>
</tr>
<tr>
<td width='20'><input style='border-width: 0px; background: none;" type='radio' name='sonda_reply' value='1' onclick='glosuj_na(1);'  /></td>
<td width='140'>Nie</td>
</tr>
<tr>
<td width='20'><input style='border-width: 0px; background: none;' type='radio' name='sonda_reply' value='2' onclick='glosuj_na(2);'  /></td>
<td width='140'>Nie mam zdania</td>
</tr>
<tr>
<td align='center' colspan='2'>

<input type='hidden' name='glosuj_na' id='glosuj_na' value='0' />
<input type='button' value='zagłosuj!' onclick='glosuj()' style='font-weight: bold' />
</td>
</tr>
</table>";
closeside();

Proszę o pilną pomoc.
nospor
w srodku masz: none;"
powinno byc: none;'
LeNy
Wiedziałem że chodzi o ' ale całe przejrzałem i nie znalazłem. Dzięki wszystkim.
//lock temat
nospor
Cytat
Wiedziałem że chodzi o '
Nie chodzilo o ' tylko o " wiec nic dziwnego ze nie znalazlas jak szukales ' tongue.gif