Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Rejestracja
Forum PHP.pl > Forum > PHP
rico25
więc chce założyć stronę ja yoyo.pl i chce zrobić rejestracje użytkowników i tu pytanie, jak ?
Mam już swój szablon i chce tam wsadzić właśnie logowanie, jestem zielony i prosze o pomoc
piotrooo89
to chcesz zrobić rejestracje czy logowanie? logowanie masz tu
pyro
Cytat(rico25 @ 22.01.2009, 15:31:30 ) *
więc chce założyć stronę ja yoyo.pl i chce zrobić rejestracje użytkowników i tu pytanie, jak ?
Mam już swój szablon i chce tam wsadzić właśnie logowanie, jestem zielony i prosze o pomoc

Jedyne co możesz teraz zrobić to zapoznać się z podstawami PHP/MySQL (lub innych tongue.gif), lub ewentualnie komuś to zlecić za $$$. Poza tym w google jest dużo artykułów typu "piszemy rejestrację". Wystarczy tylko chcieć poszukać.
rico25
pyro, szukałem na google i znalazłem pare takich artykułów lecz są one nieczytelne (wedlug mnie) na HTML znam się na Bazie danych też
Po co mi same logowanie ? haha.gifD
Chce zrobic logowanie oraz rejestracje
pyro
Cytat(rico25 @ 22.01.2009, 15:36:25 ) *
pyro, szukałem na google i znalazłem pare takich artykułów lecz są one nieczytelne (wedlug mnie) na HTML znam się na Bazie danych też
Po co mi same logowanie ? haha.gif D
Chce zrobic logowanie oraz rejestracje

@rico25, założyłem, że każdy czytelnik jest na tyle inteligentny, że wpadnie na to, że rejestracja i logowanie są ze sobą powiązane i powinny się znaleźć w tej samej implementacji.
rico25
Pyro, wybacz mi że niejestem taki mądry jak ty lecz niekażdy zna się na wszystkim, potrzebuje tych kodów ponieważ muszę zrobić logowanie i rejstracje na szablonie który już jest ściągnięty, jeżeli ktoś będzie chciał poświęcić 10min i wytłumaczyć to prosto na chłopski sposób questionmark.gif logowanie i rejstracje
ayeo
Witaj!