Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PHP - pytania
Forum PHP.pl > Forum > PHP
PHPownik
Mam pare pytań:

1. Czy mozna napisać grę 3d urzywając php?
2. Jak napisać w grze by można było uzywać klawiszów?Mam książkę "Programowanie gier w php" ale nic nie ma tam o tym.
3. czy można językiem php napisać gierki takie jak sa na wyspagier, giercowni, miniclip, boja itp?
4. Mozna napisać grę 3d używając Visual Basic? Czy jest na to zawolny?

Jestem początkujący...
phpion
1. Nie.
2. Nie.
3. Nie.
4. Nie wiem ale idąc za ciosem strzelę: nie.
Lejto
z gd w php może coś wyskrobiesz ale na pewno nie gry, chcesz już zaczynać od Visual Basic a umiesz chociaż pascala?
pinochet
hehe dobre z tym GD ;] ... jeśli jesteś dobry w php i satysfakconuje cię 1fps to moze i coś napiszesz ... w połączeniu z AJAX-em
w Visual Basicu można wszystko snitch.gif (ale śmierdzi on bardzo)
Lejto
Cytat(pinochet @ 23.01.2009, 17:46:08 ) *
hehe dobre z tym GD ;] ... jeśli jesteś dobry w php i satysfakconuje cię 1fps to moze i coś napiszesz ... w połączeniu z AJAX-em
w Visual Basicu można wszystko snitch.gif (ale śmierdzi on bardzo)

heh
1fps biggrin.gif
PHPownik
Jestem dobry z Visual Basic, ale nigdy nie programowałem gry 3d. Ja używam programu Microsoft Visual Basic 2008, i tylko programuję 2d. Chciałbym zrobić grę 3d. Nie musi byc genialna, ale chce żeby działała. mam program do grafiki 3d "Blender". Szukałem poręcznika do pythona lecz nieznalazłem. Więc tak se myślę że może jakis inny język. Znalazłem stronę http://www.komires.com/pl/page1.html, ale tam nic nie ma jak programowac grę 3d, zadnego kodu jak zaczac pisać i sterować grą.

i nie wiem czy moge zaprogramowac grę 3d w php?
pinochet
nie wiem czy VB ma wsparcie dla OpenGL ale na pewno ma dla DirectX. Skoro jestes dobry w VB to nie widze problemu ... http://msdn.microsoft.com/pl-pl/directx/default(en-us).aspx
W PHP nie da się napisać gry 3D czasu rzeczywistego także koniec tematu.