Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Jedno uzycie i blokada
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mcfreak
Witam , mam problem. Czy da sie zrobic , ze jest sobie strona. I po iluś tam uzyciach powiedzmy po 5 wizytach na tej stronie , kieruje na inna strone ( w tym wypadku typu: wykorzystales ilosc odwiedzin ) taka ktora wskaze. jest to chyba powiazane z cookie. jak to zrobic?

pozdro
isso
da się smile.gif zobacz w necie o cookies smile.gif
mcfreak
patrzałem , próbowałem dużo zapytań , ale google odmawia współpracy biggrin.gif nie wyszukuje to co trzeba. jakiś skrypt , gotowiec?

z góry dzięki

(sorry , jestem troche zielony w tej dziedzinie ;])

tu cos jest:
http://www.egrafik.pl/porady/php-do-czego-...je-wykorzystac/ , ale nie ma tego co szukam
dr_bonzo
Bo to co szukasz to musisz wymyslic, naucz sie obslugi cookies, i wymysl jak z podstawami php zrobisz takie ograniczenie. To jest bardzo proste.

Pomijam nieskutecznosc rozwiazania i wrazliwosc na usuwanie cookies.
230005
Zawsze możesz zrobić to nieco trudniejszym sposobem. Twój skrypt będzie pobierał ip odwiedzającego i zapisywał je do pliku, bądź tabeli w bazie danych. Każde kolejne wejście na stronę spowoduje powiększenie licznika zawartego w bazie o 1. No i rozwiązanko gotowe smile.gif . Inna sprawa, że w Polsce wiele osób ma neostradę, a co za tym idzie zmienne ip, czyli doskonałego sposobu nie znajdziesz - zawsze coś się prześlizgnie. Takie np. rapidshare też nie jest przed tym fantem dobrze zabezpieczone. Ściągasz plik - rapid wyrzuca komunikat, że osiągnięto limit i trzeba poczekać, a zamiast czekania można się ponownie połączyć z internetem...

Wracając do twojego problemu - jeśli na praaaaawdę uważasz, że sam nie dasz rady, tudzież milion przekopanych forów i kursów nie dało ci odpowiedzi, to mogę ci taki skrypt napisać :] .
webdice
  1. <?php
  2.  
  3. if ((empty ($_COOKIE['visits'])) || ($_COOKIE['visits'] < 5))
  4. {