Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Usuwanie pliku
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
pitu
Witam!

Mam pytanie, szukałem i znalazłem sporo skryptów odpowiedzialnych za usuwanie plików lecz nie znalazłem takiego, który by mi odpowiadał. Otóż potrzebował bym skryptu, który działał by tak:

1. <a href="/index.php?usun=$file">Usuń</a>

Czyli po kliknięciu usuwa plik, który jest przypisany do zmiennej $file, przypisywanie mam, tylko nie mam usuwania po przez taki url.

Pozdrawiam i z góry dzięki!
kefirek
  1. <?php
  2. if(isset($_GET['usun'])){
  3. unlink('obrazki/'.$_GET['usun']);
  4. }
  5. ?>
pitu
Tak wiem do czego służy GET i unlink, wiem że należało by ich użyć lecz nie znam się na PHP i nic mi to nie da smile.gif Ale dzięki piotrooo89

@edit zaraz sprawdzę skrypt podany przez kefirek
czachor
@kefirek, zjadłeś 2 nawiasy ')', a poza tym polityka dawania gotowców to kiepski pomysł, bo źle świadczy o Twoim zaufaniu do inteligencji @pitu120, który niewątpliwie jest w stanie zajrzeć do manuala i bez problemu zrozumie, o co chodzi, zwłaszcza że są gotowe przykłady winksmiley.jpg
pitu
ayeo patrzyłem w manualu unlink, jest tam kilka przykładów lecz nie ma jak przypisać usuwanie pod kliknięcie a o to mi chodzi.

Mam pytanie, bo nie kumam jak wykorzystać skrypt podany przez kefirek, wydaje mi się, że jest on wyrwany i czegoś brakuje.
wookieb
Cytat(pitu120 @ 26.02.2009, 22:16:32 ) *
że jest on wyrwany i czegoś brakuje.

Brakuje ci wstawienia go u siebie.
pitu
wookieb wstawiłem i blank page winksmiley.jpg
wookieb
I plik zapewne usunięty. Sprawdziłeś? Sprawdziłeś url?
piotrooo89
to może pokaż kod w jaki sposób usuwasz. bo tak to trudno raczej będzie.
blooregard
@wookieb, masz swój straszny wpływ gotowców na czyjeś umiejętności...
Normalnie gość będzie teraz wymiatał, jak tylko poradzi sobie z blank page po GOTOWCU, otrzymanym od kefirka...

@pitu120 - to nie do Ciebie, to taki wątek-gałąź innego wątku smile.gif Zainteresowani wiedzą, którego