Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: bry :)
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Smrodek
Jako że jest to mój pierwszy post na forum - chciałem się przywitać smile.gif

Pracuję w branży okiennej i zabieram się za pisanie stronki dla mojej firemki w php - korzystając z waszej fachowej pomocy oczywiście biggrin.gif

... z innej beczki - zgadnijcie kto napisał najlepszy na świecie program sterujący do maszyn do produkcji aluminium - oczywiście Polacy ! biggrin.gif

to o was mowa chłopaki - w informatyce nie mają z nami szans biggrin.gif

Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników i administratorów z którymi od dzisiaj będę dyskutował.

Do zobaczenia w poście smile.gif
dragossani
Rozumiem, że w najbliższym czasie możemy się spodziewać pakietu klas php Twojego autorstwa do sterowania obróbką aluminium z poziomu www? Czekam z niecierpliwością. Możnaby to wystawić na publiczym serwerze i każdy mógłby sobie zamówić aluminiowy konstrukt własnego autorstwa. Popyt murowany laugh.gif
Smrodek
oczywiście że tak - a tak BTW co to jest <? winksmiley.jpg (joke) laugh.gif
scanner
Oczywsice bedzie mozliwosc modelowania na rotacyjnym 3d? laugh.gif
Sir Blade
Cytat
Jako że jest to mój pierwszy post na forum - chciałem się przywitać smile.gif

Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników i administratorów z którymi od dzisiaj będę dyskutował.  

witam i pozdrawiam tylko jedno brak mi niestety czasu na postowanie sad.gif
GeoS
A kto go ma (kurcze, sesja juz w poniedzialek, sic!!!) angrysmiley.gif
Sir Blade
Cytat
A kto go ma (kurcze, sesja juz w poniedzialek, sic!!!) angrysmiley.gif

sesje ...to byly czasy smile.gif zawsze mozna bylo olac a teraz nic tylko robota i robota sad.gif
GeoS
Jesli sie nie jest na uczelni wojskowej, to mozna olewac (UW, czesciowo PW, ale nie WAT!!!!) angrysmiley.gif
Sir Blade
"trza" bylo studiowac gdzie indziej smile.gif
GeoS
Inne uczelnie nie daja takiej wiedzy i takiego papierka smile.gif