b_chmura
28.10.2009, 14:09:19
Witam
Przyznaje się bez bicia...
Jak w css zapisać by któryś ze stylów odwoływał się do wszystkich przykładowych inputów oprócz tego który ma id="a" bądź class="a".
W ogóle może macie link to jakiegoś poradnika gdzie jest wytłumaczone jak stosować <,>,<<?
wookieb
28.10.2009, 14:47:08
Kod
input
{
//
}
Podstawowy kurs css się kłania
b_chmura
28.10.2009, 14:49:59
Czytanie ze zrozumieniem się kłania
"Jak w css zapisać by któryś ze stylów odwoływał się do wszystkich przykładowych inputów oprócz tego który ma id="a" bądź class="a"."
batman
28.10.2009, 15:02:43
Takie rzeczy to tylko w Erze

Poczytaj w specyfikacji
CSS3. Jednak musisz mieć świadomość, że nie zadziała to na większości przeglądarek.
wookieb
28.10.2009, 15:03:25
Racja racja sorry

. Nie ma takich selektorów.
Jeżeli chodzi o > itp
http://www.w3.org/TR/CSS21/selector.html#child-selectors i niżej
// UP A jednak są tylko, że malo gdzie działają

CO oficjalnie oznacza, że "nie ma"
Spawnm
28.10.2009, 15:10:10
Tak więc daj dla wszystkich
input{
///...
}
a dla jednego
#myid{
//inne
}
b_chmura
28.10.2009, 15:13:12
yhym, tak wiem Spawnm jednak chodzi mi konkretnie o input submit.
Chce za jednym machem zmienić border i background wszystkich inputów ale żeby submita nie ruszyło (został windosowski).
Na to jakieś lekarstwo macie?
batman
28.10.2009, 15:15:41
Nie da się tego zrobić i nie będzie można przez wiele lat - nie dlatego, że jest to trudne, tylko dlatego, że na rynku cały czas są przeglądarki, które takich selektorów nie wspierają.
Najlepszy sposób, to dodanie atrybutu class do wszystkich elementów, które chcesz zmienić. Ewentualnie możesz pobawić się z javascript.
skowron-line
28.10.2009, 15:47:00
@b_chmura wiem że w tytule tematu jest tag [css] ale może warto dynamicznie dodać class -y do elementów za pomocą JS w którym sobie rozpoznasz czy type to submit.
Burned
28.10.2009, 15:52:06
CODE
input[type="submit"]
{
/* style */
}
Nie zadziała w IE6, ale można łatać JS'em.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.