Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat]Tabela wyników (lvl) na stronie OTS'a
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Cazyoo
Witam, mam takie pytanie - czy jest sposób, jak tak to jaki na stworzenie tabeli wyników lvl graczy na OTS'ie (kliencie tibii)? Chodzi o to, żeby kod pobierał dane z gry (lvl i nick gracza) i uporządkowywał go od największego do najmniejszego (coś podobnego do tabeli wyników na stronie metin.pl). Chciałbym tylko zaznaczyć, że jestem zupełnie zielony w jakichkolwiek językach programowania i konstruowania stron... :/ bardzo proszę o pomoc, z góry thx smile.gif
Fifi209
Pobrać z bazy/odczytać z xml i posortować według poziomu i gotowe. 50zł i Twoje.
Cazyoo
Może znajdzie się jednak ktoś kto nie jest takim materialistą i pomógłby mi za friko?
Fifi209
Cytat(Cazyoo @ 17.11.2009, 18:56:12 ) *
Może znajdzie się jednak ktoś kto nie jest takim materialistą i pomógłby mi za friko?

Nie jestem materialistą kolego, jednak dział gotowce to nie tutaj. To jest czyjś czas, jeżeli myślisz, że ktoś za darmo Ci to zrobi to sobie daruj. Temat pewnie zaraz trafi do odpowiedniego działu.
Cazyoo
A jednak tak myślę, jest wiele osób, które bezinteresownie potrafią pomóc i ja już się z takimi spotkałem, a sam myślę, że też byłbym gotów na takie poświęcenie. Przecież dyskutując ze mną też tracisz czas, a jakoś nikt ci za to nie płaci... tongue.gif nie każdy od razu musi być takim egoistą jak ty...

A tak na marginesie to nie jestem żadnym, twoim kolegą -.-
bim2
Oj, przepraszamy Pana Cazyoo.
Proszę pokazać co Pan wykombinował, a Panu pomożemy. Bo przeciezjesteśmy od tego żeby pomagać. Nie bierzemy za to pieniędzy.

Jeśli jednak chcesz dostać gotowca, to kosztuje. Niektórzy udostępniają rzeczy za darmo ale no proszę Państwa ceńmy się. Wiedza kosztuje.

Tak więc czekamy na kod lub oferty pracy.

Pozdrawia uniżony materialista Bim.
Cazyoo