Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]modyfikacja skryptu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gokugo
Jestem zupełnie zielony z PHP i liczę na Waszą pomoc. Mam skrypt na stronie <a href="http://www.skps.wroclaw.pl">koła przewodników sudeckich</a> umożliwiający dodawanie komentarzy pod systemem newsów. Mam kilku "upierdliwców" którzy psują całą zabawę jednakże ich ban jest niemożliwy ponieważ korzystają z neostrady. Czy istnieje jakiś sposób na zbanowanie użytkowników neo?? Fragment mojego kodu:

Kod
   /* DODAWANIE KOMENTARZA */
       case add_kom:
           $_GET['no']=intval($_GET['no']);
           $banfile = file("$newspath/ban.txt");
           $ip = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
           $ban = "false";
           foreach($banfile as $linia){
               $linia = explode("||", $linia);
               if($linia[0] == $ip){ $ban = "true"; }
           }
           if($ban == "true"){
               $print_center = news_wiadomosc("Przepraszamy, ale nie masz zezwolenia na dodanie komentarza, ponieważ twoje IP ($ip) zostało zablokowane przez administratora.
   [<a href=\"".$config["adres"]."\">wróć do newsów</a>]");
           }
           else{
               if($_GET["do"] == "save"){
                   if($_POST['kom_autor']=="" || $_POST['komentarz']==""){
                       $print_center = news_wiadomosc("Wypełnij wszystkie wymagane pola!
   [<a href=\"java script:history.back()\">wróć</a>]");
                   }
                   else{
                       $filename = "$newspath/komentarze/".$_GET["no"];
                       if(file_exists($filename)){
                           $kom_autor = $_POST["kom_autor"];
                           $kom_email = $_POST["kom_email"];
                           $komentarz = $_POST["komentarz"];
                           $kom_autor = strip_tags($kom_autor);
                           $kom_email = strip_tags($kom_email);
                           $komentarz = strip_tags($komentarz);