Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Podgląd na żywo
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gelo
Witam. Wiem, że były już tematy o podglądzie ale jestem początkujący w PHP i nie umiem nawet zakładać serwera na komuterze itp. blinksmiley.gif Mam więc następujące pytanie: Czy jest program, który sam w sobie ma podgląd, bez instalowania żabnych dodatków. Po prostu piszę jakiś kod źródłowy naciskam przycisk podgląd i widzę co zrobiłem(tak jak można łatwo zrobić podgląd HTML).
Daiquiri
Znaczy masz problem z instalacją np. XAMPP ?
evolucja
Szczerze wątpię. Po za tym nawet gdyby był to i tak wymagał by konfiguracji więc co to za różnica...

Zainstaluj WebServa: ma bardzo intuicyjny instalator.
maxil
http://www.kurshtml.boo.pl/generatory/generator.html

tu masz coś takiego, wklepujesz kod HTML a poniżej wyświetla ci się stronka jak to będzie wyglądać
evolucja
Cytat(maxil @ 21.01.2010, 16:59:51 ) *
http://www.kurshtml.boo.pl/generatory/generator.html

tu masz coś takiego, wklepujesz kod HTML a poniżej wyświetla ci się stronka jak to będzie wyglądać

No to się kolega popisał...
Kshyhoo
Cytat(gelo @ 21.01.2010, 16:50:01 ) *
nie umiem nawet zakładać serwera na komuterze itp. blinksmiley.gif

Polecam instalkę AppServ w wersji2.5.xx... dziecinnie proste, bez grzebania się w ustawieniach.
Kshyhoo
gelo chodzi po prostu o aplikację, która pozwoliła by mu obejrzeć to, co napisał...
evolucja
No więc odpowiedź jest prosta: nie ma czegoś takiego.

I koniec tematu smile.gif
Mephistofeles
Zend Studio nie ma czegoś takiego? Widziałem kiedyś na screenach.
Daiquiri
Cytat(evolucja @ 21.01.2010, 16:58:51 ) *
Szczerze wątpię. Po za tym nawet gdyby był to i tak wymagał by konfiguracji więc co to za różnica...
Jakiej konfiguracji? Instalujesz, uruchamiasz i masz.
evolucja
Cytat(Mephistofeles @ 21.01.2010, 18:36:58 ) *
Zend Studio nie ma czegoś takiego? Widziałem kiedyś na screenach.