Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne][PHP]Wysyłanie maila w PHP i PHPMyAdmin
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
kazmij
Witam!
Jestem osobą początkującą w PHP. Przerabiam obecnie książkę: "Larry Ullman - PHP6 i MySQL5.Dynamiczne strony WWW - Helion 2009". Do tej pory wszystko zrozumiałem. Niestety w rozdziale 10 natrafiłem na funkcje mail() i niestety nie mogę sobie z tym poradzić. Mam zainstalowanego XAMPPA w wersji 1.7.3. Oczywiście zawiera MERCURY mail. Niestety mimo róznych ustawień i wiadomości z forum (przeczytalem chyba wszystkie posty stad) nie mogę go poprawnie skonfigurować do wysyłania poczty. Wkurza mnie już to..W PHPMYADMIN tez nie moge wyslac maila, pisze ze wystapił błąd i tyle. Liczę na pomoc. To mój pierwszy post. Załącze fotki to może łatwiej będzie mi pomóc. Z góry dziekuje wszystkim za pomoc.
PS. podobne tematy były, lecz niestety rozwiązania sugerowane mi nie pomogły..
W zakladce STAN usulga SMTP jest aktywna..

A więc zawartośc php.ini u mnie wygląda tak: (kombinowalem z ip karty sieciowej i nic nie dawalo)

W MERCURY CORE MODULE CONFIGURATION:

Zakładka LOCAL DOMAINS:

Ustawienia MERCURY SMTP SERVER:

.CONNECTION CONTROL..

MERCURY END TO END SMTP CLIENT:

Po otwarciu Mercury w niektorych okienkach jest offline:

i

Mam nadzieje, ze kto pomoze. I jeszcze raz napisze, iz szukalem na forum i za chiny nie mogę tego poprawnei skonfigurowac...
PS. przperaszam za slaba jakosc zdjec, ale chcialem zeby sie szybko ladowaly. Co potrzebne to widac..

Jest tu ktośquestionmark.gif
Robert1985
Miałem swojego czasu ten sam problem i niestety nie udało mi się go rozwiązać. Wrzuć na jakiś darmowy hosting stronkę i tam sprawdź ,u mnie zadziałało i ruszyłem z nauką dalej. Powodzenia.
darko
Zmień książkę na lżejszą i bardziej dla początkujących, a co do wysyłania e-maili - zainteresuj się klasą phpMailer i wysyłaniem przez SMTP.
kazmij