Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Kohana] Osadzanie krpano
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
Agape
Mam kilka sposobów na osadzenie krpano (playera panoramicznych zdjęć) do swojego kodu. Osobiście używam dwóch:

1:
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. <script type="text/javascript">
  2. if (swfobject.hasFlashPlayerVersion("9.0.28"))
  3. {
  4. swfobject.embedSWF("panorama.swf","krpanoDIV","980px","600px;","9.0.28",null,{xml:"panorama.xml"},{allowfullscreen:true,bgcolor:"#000000"},{id:'krpanoSWFObject',name:'krpanoSWFObject'});
  5. swfkrpanomousewheel.registerObject("krpanoSWFObject");
  6. }
  7. else
  8. {
  9. document.getElementById("krpanoDIV").innerHTML = '...Flashplayer needed...';
  10. }
  11.  
  12. </script>
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext

2:
  1. <object width="640" height="480">
  2. <embed src="panorama.swf" width="640" height="480">
  3. </embed>

Z czego pierwszy jest zalecany
Niestety jestem na tyle początkującym, że nie umiem podać prawidłowej ścieżki. Gdy wchodzę bezpośrednio www.strona.pl/ oraz pliki panoram (jest ich sporo) mam umieszczone w głównym katalogu wszystko działa ale jak wejde przez adres www.strona.pl/index.php/panoramy kohana się gubi bo szuka pliku w katalogu strona.pl/index.php/ gdzie wiadomo, że nie znajdzie plików. Poza tym pliki te powinny być umieszczone w np w zalecanym katalogu media/panoramy.

Z wszystkimi linkami mam taki problem, ale na linki są odpowiednie polecenia html::anchor niestety na samo src nie moge niczego znaleźć ;/

mod_rewrite na serwerze wyłączony
pedro84
Użyj pierwszego sposobu, ale podaj ścieżki absolutne.
phpion
Cytat(Agape @ 29.06.2010, 10:19:34 ) *
Z wszystkimi linkami mam taki problem, ale na linki są odpowiednie polecenia html::anchor niestety na samo src nie moge niczego znaleźć ;/

Użyj url::site().
Agape