Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]wymagane pole w formularzu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
kamil9012
Witam.
Bardzo proszę o pomoc w formularzu poniżej. Potrzebuję pomocy w zakresie zrobienia ostatniego pola "Twój e-mail*" jak wymagane oraz sprawdzanie czy został w tym polu wpisany rzeczywiście adres e-mail poprzez sprawdzenie czy znajduje sie w nim znak @. Nie mam pojęcia jak to zrobić, wiem jedynie, że na pewno musi to być jakaś instrukcja w php, ale w jakim miejscu? Jak ma wyglądać? Jestem kompletnie zielony, ale się nie poddaje...

1. <?php
  2. if (count($_POST))
  3. {
  4. ////////// USTAWIENIA //////////
  5. $email = $_POST['do'];
  6. $subject = $_POST['temat'];
  7. $from = $_POST['email'];
  8. $message = '<br><center>Dziękujemy, otrzymaliśmy Twoją wiadomość.</center><br><br>';
  9. $error = 'Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości.';
  10. $charset = 'utf-8';
  11. $tresc = "Wiadomość: ".$_POST['Wiadomosc']."
  12.  
  13.  
  14. ---------------------------------------------------------------------------------------------
  15. Kontakt: ".$_POST['email']."
  16. Wiadomość przesłana przez e-atm.pl";
  17.  
  18. echo mail($email, "=?$charset?B?" . base64_encode($subject) . "?=", $tresc, "From: $from") ? $message : $error;
  19. }
  20. else
  21. {
  22. ?>

1. <form action="?" method="post">
  2. <tr>
  3. <td><div id="form">Temat:</div></td><td><input type="text" name="temat" size="40" style="font-family: Arial; font-size: 10pt"></td>
  4. </tr>
  5. <tr>
  6. <td><div id="form">Do:</div></td><td><select name="do"><option>****</option><option>***</option><option>***</option></select></td>
  7. </tr>
  8. <tr>
  9. <td><div id="form">Wiadomość:</div></td><td><textarea rows="10" name="Wiadomosc" cols="50" style="font-family: Arial; font-size: 10pt; position: top"></textarea></td>
  10. </tr>
  11. <tr>