Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL] co gdzie wpisać aby się połączyło
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Inaro
Hej, mam problem jestem zielony w MySQL i mam taki głupi problem, nie mogę się połączyć z bazą danych możliwe że coś źle wpisuje i chciałbym wiedzieć co gdzie się wpisuje.

1. <?php
  2.  
  3. $connect = mysql_connect("127.0.0.1", "root", "") OR
  4.  
  5. die ("Hey loser, check your server connection.");
  6.  
  7. mysql_select_db("new");
  8.  
  9. $quey1="select * from arrest";
  10.  
  11. $result=mysql_query($quey1) OR die(mysql_error());
  12.  
  13. ?>

w $connect = mysql_connect pierwszy to localhost drugie nazwa usera trzecie hasło bazy, tak?
skowron-line
Tak dobrze wpisujesz. Zamiast 127.0.0.1 wpisz localhost wprawdzie to, to samo no ale nigdy nie wiadomo.
Despero
Zamiast adresu IP 127.0.0.1 wpisz localhost.
VirG
"db_host", "user", "hasło"
db_host - host dla bazy, najczęściel localhost
user - użytkownik bazy danych.
hasło - hasło usera bazy danych

To chyba tak?
PawelC
ja tu widzę, jeden błąd smile.gif połączenie do bazy danych jest przypisane do $connect, a przy wyborze bazy danych. nie ma tego uwzględnionego smile.gif Prawidłowy kod to:
  1.  
  2. <?php
  3.  
  4. $connect = mysql_connect("localhost", "root", "") or die ("Hey loser, check your server connection.");
  5.  
  6. mysql_select_db("new",$connect);
  7.  
  8. $quey1="select * from arrest";
  9.  
  10. $result=mysql_query($quey1) or die(mysql_error());
  11.  
  12. ?>

I teraz rekordy pobrane z bazy, są przypsane do $result, a tak powinieneś zrobić, gdy pobierasz jeden rekord, w wypadku pobierania wielu rekordów z bazy, czyli tak jak jest u Ciebie w zapytaniu, powinieneś wczytać to w pętli, czyli:
  1. while($row=mysql_fetch_array($result)){
  2. Tutaj wyświetlenie danych z bazy :)
  3. }
Inaro
błąd