Bo mam problem , zrobiłem sobie logo w Flashu jak i zwykłe w HTML.
Mam taki problem ponieważ w zwykłym logo mam podpięty EasySlider 1.7 (jQuery).
Drugie logo (Flash) jest takie same jak pierwsze, z tym że są animacje tworzące te logo ... No i właśnie teraz mam problem ponieważ chciałbym podpiąć pod te logo Flasha tego EasySlidera. Ale właściwie nie wiem czy jest sens bo można takie coś też stworzyć w Flashu no i wolałbym właśnie zrobić to w flashu w celach edukacyjnych

No i teraz
Czym powinienem zainteresować się jakbym chciał podpiąć ten skrypt pod Flasha (o ile w ogóle się da) ? (ActionScript 3.0) Myślałem żeby przekazać kod HTML poprzez param FlashVars, ale to chyba jest bezsensu i niezły burdel w kodzie by się zrobił

A jak zrobić właśnie taki slider w Flashu ? Wszystkie informacje na temat zdjęcia są w bazie SQL która wygląda mniej więcej tak:
ID SUBJECT IMG_SMALL IMG_BIG
No i o tyle że w PHP / HTML nie ma w ogóle problemu z wyciągnięciem tego z bazy i wyświetlenia to teraz nie wiem jak powinien wyglądać taki skrypt do wyciągania z bazy w ASie.
No ale mam pomysł żeby napisać oddzielny skrypt w PHP który wyciągnie wszystkie dane z bazy, zapiszę do XML lub zmiennych i potem za pomocą URLLoader wyciągne jakoś tego XMLa lub zmienną ... No ale załóżmy że mi się uda wgrać to wszystko i będe miał tego XMLa (Przyznam że jeszcze nie pracowałem w ogóle na XML) i jakoś go rozbiję to potem robię pętle FOR która odgrywała by animacje dla każdego wpisu z bazy (No i tutaj zaczynają się schody bo w ogóle nie wiem jak się za to zabrać, animacje stworzyć potrafie).
To będzie wyglądało tak że np. stworze sobie jakiegoś MovieClipa dam mu instancename np. image_mc zrobie całą animację ... , a póżniej w tej pętli FOR będe wstawiał obrazek w tego MovieClipa i odgrywał go od początku do końca ?
Dobrze myślę ? Nie linczujcie mnie ale dopiero pare dni w Flashu siedzę a dopiero dziś wziąłem się poważniej za ActionScript



Ok doszedłem do czegoś sam

Rozbijam XMLa, robie pętle i mam problem bo wywołuje w akcjach:
{ main.text_tb.text = image.subject; main.play(); if(is_played(main) { continue; } }
oczywiście to moje brednie, z tym że jak to zrobić żeby zanim przejdzie do drugiej pętli to odegrała się pełna animacja ?