Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][MySQL][PHP]quiz,konkurs
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Ekolrn
Witam. Chciałbym zrobić prosty konkurs/quiz w php. Otóż mam 100 pytań , dla każdego uczestnika konkursu będzie się wyświetlało losowe 10 pytań. Chciałbym również by był zliczany czas w jakim użytkownik rozwiązał te 10 pytań.

Jestem początkujący w tym temacie

O o chodzi: zainstalowałem xampp -a , stworzyłem sobie bazę danych oraz tebele:
ID , tresc , odp1 , odp2 , odp3 , odp4 , prawidlowaodp. Wpisałem 3 przykładowe pytania i odpowiedź

Potrzebuje kogoś kto mnie dalej popchnie ponieważ nie bardzo wiem co z tym zrobić dalej. Widziałem podobne tematy jednak tam już ludzie mieli zdecydowanie więcej dlatego zakładam nowy temat , prosze o jakiś plan co dalej oraz ew jak to dalej robic.
Daiquiri
1. Musisz wylosować 10 pytań (po jednym lub od razu 10, wedle uznania)
2. Musisz zbudować jakiś formularz odpowiedzi
3. Musisz obsłużyć wysłaną odpowiedź użytkownika:
3.1 Sprawdzić czy wybrana odpowiedź jest poprawna
3.2 Jeżeli tak - możesz naliczyć mu punkty za prawidłową odpowiedź

Nie wiem jak chcesz zliczać czas - po prostu posiadać informację ile to zajęło, czy czas na rozwiązywania ma być ograniczony.
hyhyhy
a gdyby pobrać godzinę na stronie z testem (zostanie pobrana zaraz po wywielteniu strony), a następnie pobrać godzinę po naciśnięciu przycisku koniec, tzn potrzebne by było podwójne przekierowanie, najpeirw na stronę z pobraniem godziny po zakończeniu testu, a potem na ostateczną stronę wyników, znając już czas (różnica między 2 odczytami funkcji date()) - bo domyślam się, że ma ona wpływ na wynik.

pytania wyświetlać z bazy po id,

1. for($x=0;$x=10;$x++)
  2. {
  3. $i = rand(15,30);
  4. SELECT * FROM DATABASE WHERE `id`=$i
  5. }

zastrzegam sobie prawo do błędów w kodzie, gdyż jestem początkujący i nei do końca opanowałem składnie mysql/php smile.gif