I chciałem zrobić licznik, zwykły prosty licznik pobrań. Męczę się już chyba 5 godzinę z tym i nie ma rozwiązania. Wywala mi taki błąd:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/xxxxxxx/public_html/forum/downloads/download.php on line 35
W bazie danych mam 'download'>'nazwapliku' i drugie pole 'iloscpobran'. Wszystko wg linka wyżej.
Szukałem na forum, w google, nawet gadałem z gościem, który miał podobny problem na gg i nie ma rozwiązania. Panowie pomóżcie, bo strace 5h czasu, a to mnie zmartwi bardziej, niż ten je***y licznik.
Jako, że jestem laikiem, proszę o specjalne nie bluzganie i itp.
download.php