Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Skrypt zacina się, chyba nie łączy z bazą
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Herny
Ściągnąłem skrypt stąd: http://compzone.org/art-Licznik+pobran+pliku+w+PHP-54.html
I chciałem zrobić licznik, zwykły prosty licznik pobrań. Męczę się już chyba 5 godzinę z tym i nie ma rozwiązania. Wywala mi taki błąd:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/xxxxxxx/public_html/forum/downloads/download.php on line 35
W bazie danych mam 'download'>'nazwapliku' i drugie pole 'iloscpobran'. Wszystko wg linka wyżej.
Szukałem na forum, w google, nawet gadałem z gościem, który miał podobny problem na gg i nie ma rozwiązania. Panowie pomóżcie, bo strace 5h czasu, a to mnie zmartwi bardziej, niż ten je***y licznik.

Jako, że jestem laikiem, proszę o specjalne nie bluzganie i itp.
download.php
  1. <?php
  2.  
  3. //...
  4. $plik = $_GET['plik']; //pobiera nazwę pliku, który użytkownik chce pobrać
  5.  
  6. $baza_ip = 'localhost'; //adres bazy danych (najlepiej aby był to localhost)
  7. $baza_uzytkownik = 'iiiiiiiiiiiiiiw'; //nazwa użytkownika bazy
  8. $baza_haslo = 'ciiiiiiiiiiiiizV'; //hasło dla danego użytkownika bazy
  9. $baza = 'tiiii_im'; //nazwa bazy glównej
  10. $baza_zrodlo = 'download'; //tabela, w której są zapisywane wpisy o ilości pobrań
  11.  
  12. $folder_z_plikami = 'b871/'; //tutaj będą znajdować się pliki do pobrania
  13. //...
  14. echo 'test0';
  15. //....
  16.  
  17. if ($plik != '') //sprawdzam czy zmienna plik jest pusta, jeżeli jest pusta nie wywołuję dalej kodu tylko informuję o błędzie.
  18. {
  19. if (!file_exists($folder_z_plikami.$plik)) //sprawdzam czy podany plik istnieje na serwerze
  20. {
  21. print "Podany plik: $plik nie istnieje"; //jeżeli plik nie istnieje to nie wykonuję dalszych operacji tylko wyświetlam informację o błedzie
  22. }
  23. else
  24. {
  25. echo 'test01';