Teraz mam:
$id = $_GET['id']; } else { $id = $_POST['id']; } $q = "SELECT * FROM baza WHERE id=$id"; echo "<form name=\"formularz\" action=\"?do=edit\" method=\"post\" enctype=\"multipart/form-data\">" ."<center><table bgcolor=\"ffffff\"><!--<input type=\"hidden\" name=\"czas\" />-->" ."<tr><td>PRZEDMIOT:</td><td><b>".$row['item']."</b></td></tr>" ."<tr><td>DANE1:</td><td><input type=\"text\" name=\"k\" value=\"".$row['k']."\" maxlength=\"6\" size=\"6\" /></td></tr>" ."<tr><td>DANE2:</td><td><input type=\"text\" name=\"max\" value=\"".$row['max']."\" maxlength=\"6\" size=\"6\" /></td></tr>" ."<tr><td>DANE3:</td><td><input type=\"text\" name=\"s\" value=\"".$row['s']."\" maxlength=\"6\" size=\"6\" /></td></tr>" ."<tr><td>DANE4:</td><td><input type=\"text\" name=\"min\" value=\"".$row['min']."\" maxlength=\"6\" size=\"6\" /></td></tr>" ."</table>" ."<input type=\"submit\" name=\"send\" value=\"UPDATE\" />" ."<input type=\"hidden\" name=\"data_mod\" value=\"".$row['data_mod']."\"/>" ."<input type=\"hidden\" name=\"id\" value=\"".$row['id']."\"/>" ."</form><br/></center>"; } } else { // upgrade rekordu w bazie $q = "UPDATE koorsy SET " ."wal_k='".$_POST['k']."', " ."wal_max='".$_POST['max']."', " ."wal_s='".$_POST['s']."', " ."wal_min='".$_POST['min']."', " //."czas='$czas'" ."data_mod=NOW()" ."WHERE id=$id"; //echo $q."<br/>"; } }
i wyświetlam to za pomocą .$row['data_mod']. w tabelce
Jak można do tego podejść?