Hmm. Moze nie bedzie to za bardzo rozbudowane ale zawsze będzie to więcej niż nic :-)
Tablea uzytkownikow
KAzdy user powinien posaidac: zloto, poziom, przynaleznosc do grupy (0 w przypadku nie nalezenie do zadnej z grup), ilosc punktow obrony oraz ataku. Moga one byc opcjonalnie liczone za pomoca pewnych obliczen z udzialem np. liczby żołnierzy, szpiegów itp.
Cytat
- usr_id
- usr_login
- usr_pass
- usr_nick
- usr_avatar
- usr_alliance_id
- usr_level
- usr_reg_date
- usr_gold
- usr_offence
- usr_diffence
- usr_experience
- usr_turns
Tabela walk
Takie pola pozwola na utworzenie loga aktualnego na czas walki. Dzieki temu dane nie zmieniaja sie z postepem uzytkownika. Powoduje to jednak wieksze obciazenie bazy.
Cytat
- war_id
- war_attacker_id
- war_defender_id
- war_attacker_gold
- war_defender_gold
- war_attacker_exp
- war_defender_exp
- war_attacker_level
- war_defender_level
Tabela przymierzy
Standardowa tabela z id grupy, jej nazwa i krotkim opsiem. Przydaje sie takze data zalozenia owej grupy oraz owner
Cytat
- ally_id
- ally_name
- ally_owner_id
- ally_description
- ally_create_date
To tylko podstawy. Pozostaje ci (na poczatku np. na kartce) zapisac wszystkie obliczenia. Skad bedziesz bral poszczegolne wspolczynniki, z czego obliczal zadane obrazenia itp. O takich rzeczach jak panel administracyjny, system wymiany wiadomosci (iMsg) juz nie wspominam. Powyzszy system nie uwzglednia ras gdyz nie sprecyzowales swojego pytania