Przeszukałem forum i internet w poszukiwaniu pomocy, ale albo nie udało mi się trafić na odpowiednie wyjaśnienie, albo po prostu nie potrafię go zrozumieć.Jestem bardzo początkujący tak w tematyce php jak i MySql więc z góry proszę o wyrozumiałość

Najbardziej zbliżonym problemem do mojego jaki odnalazłem a forum jest ten wątek:
Temat: Skladowanie danych w tabeli many to many
Niestety nie bardzo mogę się doszukać odpowiedzi jakiej poszukuję.
Przechodząc do meritum:
Mam dwie tabele:
Operatorzy:
| id | nick | imie | avatar
-------------------------------------------------
| 1 | sushi | bartek | stuff/sushiAv.jpg
-------------------------------------------------
| 2 | lolek | zbigniew | stuff/lolekAv.jpg
itd.
Oraz tabele Misje która przechowuje nazwę misji i ścieżkę do ikonki.
| id | nazwa | ikona
---------------------------------------
| 1 | misja1 | stuff/misja1.jpg
| 2 | misja2 | stuff/misja2.jpg
| 3 | misja3 | stuff/misja3.jpg
| 4 | misja4 | stuff/misja4.jpg
itd
Zarówno operatorów jak i misje przybywa i może ich dodawać admin z panelu admina. Z tym nie mam problemów.
Nie wiem natomiast jak admin mógł by przypisywać dane misje do danego operatora + jak wyświetlić je na stronie?
Z tego co udało mi się doczytać powinienem mieć trzecią tabelę w której połączył bym rekordy ale nie bardzo wiem jak by to miało wyglądać, przy założeniu, że jeden operator może mieć np przypisane trzy różne misje a drugi dwie (w zależności od tego w których brał udział)
Na mój chłopski rozum trzecia tabela powinna wyglądać mniej więcej tak (zakładając że operator Sushi brał udział w misji1, misji2 i misji4, a operator lolek w misji2 i misji3):
| id | nick | nazwa | ikona
| 1 | sushi | misja1 | stuff/misja1.jpg
| 2 | sushi | misja2 | stuff/misja2.jpg
| 3 | sushi | misja4 | stuff/misja4.jpg
| 4 | lolek | misja2 | stuff/misja2.jpg
| 5 | lolek | misja3 | stuff/misja3.jpg