Kod
public void login(String s, String s1)
{
String s2;
HashMap hashmap = new HashMap();
hashmap.put("user", s);
hashmap.put("password", s1);
hashmap.put("version", Integer.valueOf(13));
s2 = Util.executePost("url_do_strony_logowania", hashmap);
if(s2 == null)
{
showError("Nie mogę połączyć się z stroną!");
loginForm.setNoNetwork(false);
return;
}
if(!s2.contains(":"))
{
boolean flag = false;
if(s2.trim().equals("Bad login"))
showError("Niepoprawny login");
else
if(s2.trim().equals("Old version"))
{
loginForm.setOutdated();
showError("Stary launcher");
} else
if(s2.trim().equals("User not activate"))
{
showError(s2);
flag = true;
} else
{
showError(s2);
}
loginForm.setNoNetwork(flag);
return;
}
{
String s2;
HashMap hashmap = new HashMap();
hashmap.put("user", s);
hashmap.put("password", s1);
hashmap.put("version", Integer.valueOf(13));
s2 = Util.executePost("url_do_strony_logowania", hashmap);
if(s2 == null)
{
showError("Nie mogę połączyć się z stroną!");
loginForm.setNoNetwork(false);
return;
}
if(!s2.contains(":"))
{
boolean flag = false;
if(s2.trim().equals("Bad login"))
showError("Niepoprawny login");
else
if(s2.trim().equals("Old version"))
{
loginForm.setOutdated();
showError("Stary launcher");
} else
if(s2.trim().equals("User not activate"))
{
showError(s2);
flag = true;
} else
{
showError(s2);
}
loginForm.setNoNetwork(flag);
return;
}
I teraz mam pytanie. Jakie zmienne pobierze $_POST i jak odesłać ze serwera do launchera błąd (prócz błędu połączenia) lub jak odesłać ze serwera do launchera sukces?