Jakis czas temu zlecilem budowe strony. Webmasterek zainstalowal mi szblon na az.pl cos tam pogrzebal kase zainkasowal praktycznie za nic bo jedyne co zrobil to zainstalowal wordpresssa i wstawil szablon ,sam chcialem budowac strone z dwoch powodow raz zeby sie nauczyc i nie prosic go za kazdym razem o to ,a dwa ,ze juz wtedy ciezko bylo sie z nim skontaktowac a wygladalo to tak jakby nie mial na stale dostepu do neta i robil to u kogos slad po nim zagina od tego czasu zero kontaktu.
Mam wykupiony hosting + domene jeszcze 75 dni. Od pewnego czasu zacza mi sie sie sypac szablon nie dosc ,ze nie przyjmowal aktualizacji to jakies dziwne historie sie z nim dzialy. Z braku pomocy fachowca postanowilem sam pogrzebac i sprobowac cos naprawic. Dodam ,ze jestem komplenym amatorem w tej sprawie , ale patrzac po kodzie zrudlowym mojej strony i oryginalnego szablonu znalazlem gdzie jest spaprane i postanowilem sprobowac dopisac brakujace linijki kodu html i tu pojawil sie problem bo nie moglem sie polaczyc przez ftp. W koncu skontaktowalem sie z administratorem ktory powysylal mi wszsytkie lionki hasla itd.
Z ochota mialem zabrac sie do pracy klikam w swoja strone i tu pierwszy zong dostalem tylko taki komunikat - Błąd łączenia się z bazą danych . No to klikam na panel wprdpresa i tu kolejna niespodzianka
Błąd nawiązywania połączenia z bazą danych
Oznaczać to może, że nazwa użytkownika i hasło znajdujące się w pliku wp-config.php są nieprawidłowe lub że nie możemy nawiązać połączenia z bazą danych znajdującą się pod adresem localhost. Możliwe, że Twój serwer baz danych nie działa.
Czy na pewno wprowadzono prawidłową nazwę użytkownika i hasło?
Czy na pewno wprowadzono prawidłowy adres serwera?
Czy serwer baz danych na pewno działa?
Kompletnie nie wiem co mam z tym fantem zrobic. Klikajac na domeny w moim panelu w az.pl takie same komunikaty.