Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML]Znikla strona i kokpit
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Relax.artur
Witam , moze zaczne od poczatku bo to troche skomplikowane.

Jakis czas temu zlecilem budowe strony. Webmasterek zainstalowal mi szblon na az.pl cos tam pogrzebal kase zainkasowal praktycznie za nic bo jedyne co zrobil to zainstalowal wordpresssa i wstawil szablon ,sam chcialem budowac strone z dwoch powodow raz zeby sie nauczyc i nie prosic go za kazdym razem o to ,a dwa ,ze juz wtedy ciezko bylo sie z nim skontaktowac a wygladalo to tak jakby nie mial na stale dostepu do neta i robil to u kogos slad po nim zagina od tego czasu zero kontaktu.

Mam wykupiony hosting + domene jeszcze 75 dni. Od pewnego czasu zacza mi sie sie sypac szablon nie dosc ,ze nie przyjmowal aktualizacji to jakies dziwne historie sie z nim dzialy. Z braku pomocy fachowca postanowilem sam pogrzebac i sprobowac cos naprawic. Dodam ,ze jestem komplenym amatorem w tej sprawie , ale patrzac po kodzie zrudlowym mojej strony i oryginalnego szablonu znalazlem gdzie jest spaprane i postanowilem sprobowac dopisac brakujace linijki kodu html i tu pojawil sie problem bo nie moglem sie polaczyc przez ftp. W koncu skontaktowalem sie z administratorem ktory powysylal mi wszsytkie lionki hasla itd.
Z ochota mialem zabrac sie do pracy klikam w swoja strone i tu pierwszy zong dostalem tylko taki komunikat - Błąd łączenia się z bazą danych . No to klikam na panel wprdpresa i tu kolejna niespodzianka

Błąd nawiązywania połączenia z bazą danych

Oznaczać to może, że nazwa użytkownika i hasło znajdujące się w pliku wp-config.php są nieprawidłowe lub że nie możemy nawiązać połączenia z bazą danych znajdującą się pod adresem localhost. Możliwe, że Twój serwer baz danych nie działa.
Czy na pewno wprowadzono prawidłową nazwę użytkownika i hasło?
Czy na pewno wprowadzono prawidłowy adres serwera?
Czy serwer baz danych na pewno działa?