Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zaokrąglanie czasu, GameQ
Forum PHP.pl > Forum > PHP
ratosluaf
Witam, jestem kompletnie zielony w PHP. Próbuję zrobić zaokrąglanie czasu do całości i zamianę sekund na minuty, ale mi to w ogóle nie wychodzi. Albo "0".
Kod
<?php
    $servers['servercs'] = array('cs', '31.186.86.30', '4005');
    require_once 'GameQ.php';
    $gq->setFilter('sortplayers', 'score');
    $gq = new GameQ;
    $gq->addServers($servers);
    $data = $gq->requestData();
    echo '<div id="test" class="modalBox loginModalBox"><div class="modalContent loginModalContent"><table cellpadding="3"><tr><td><b>Nick</b></td><td><b>Punkty</b></td><td>Czas</td></tr>';
    $tab = $data['servercs']['players'];
    $n = count($tab);
    $sec[$i] = $data['servercs']['players'][$i][time];
    settype($sec, "integer");
    for ($i=0;$i<$n; $i++)
    {
    echo "<tr><td>".$data['servercs']['players'][$i][name]."</td><td>".$data['servercs']['players'][$i][score]."</td><td>".$sec."</td></tr>";
    }
    echo '</table></div></div>';
?>

Co tu jest nie tak?

Tak pozatym. Jak zrobić sortowanie graczy ilością zabić?

#edit: teraz mam 'array'
Uriziel01
Bez zawartości pliku GameQ.php to mogę co najwyżej wróżyć ze szklanej kuli, ale już na pierwszy rzut oka:
Kod
$gq->setFilter('sortplayers', 'score');
$gq = new GameQ;

Instancję tworzysz po tym gdy wykonasz jej metodę ? Chyba że w samym GameQ.php jest jakiś dziki konstruktor.
lukaskolista
  1. $sec[$i] = $data['servercs']['players'][$i][time];
  2. settype($sec, "integer");
  3. for ($i=0;$i<$n; $i++)

Nie mozesz odwolac sie do zmiennej $i, skoro tworzysz ja dopiero w petli, chyba ze jest w ladowanym pliku GameQ.php. Ogolnie to skrypt nie ma prawa dzialac.
Cytat
Próbuję zrobić zaokrąglanie czasu do całości
Zaokraglac do calosci to mozna liczby zmiennoprzecinkowe, a nie czas... Wyrazaj sie precyzyjniej, wtedy nam bedzie latwiej pomoc. Podaj przykladowa date + czas i rezultat, jaki chcesz osiagnac (krok po kroku)