Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript][PHP]Automatyzacja skryptu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MasterChest
Witam.

Posiadam pewien skrypt, dzięki któremu za jednym kliknięciem mogę pobrać dane ze strony i dodać je do bloga na wordpressie.
Problem w tym, że skrypt nie jest w pełni zautomatyzowany, tzn. dodawać muszę już ręcznie, klikając przy każdym elemencie 'Dodaj'.

Skrypt jest napisany w PHP + JavaScript, czy mógłby mi ktoś pomóc w ogarnięciu tego? Ponieważ jestem totalnym laikiem w tych sprawach a automatyzacja bardzo mi by się przydała.

Pozdrawiam
sajegib
Poczytaj o CRON-ie
MasterChest
Przeczytałem kilkanaście różnych artykułów na ten temat. Mając jedynie blade pojęcie o programowaniu niestety nic nie potrafię z tego wyciągnąć.
Czy jest jakiś inny sposób na to?
sajegib
czasem w C-Panelach czy Wise-Panelach na hostingu masz proste okienko z informacjami jak ustawic crona, prosciej sie nie da zautomatyzowac cronem.

Musisz przez crona skrypt wykonywac z odpowiednim interwalem czasowym
b4rt3kk
Cytat(MasterChest @ 16.01.2013, 22:56:23 ) *
Witam.

Posiadam pewien skrypt, dzięki któremu za jednym kliknięciem mogę pobrać dane ze strony i dodać je do bloga na wordpressie.
Problem w tym, że skrypt nie jest w pełni zautomatyzowany, tzn. dodawać muszę już ręcznie, klikając przy każdym elemencie 'Dodaj'.

Skrypt jest napisany w PHP + JavaScript, czy mógłby mi ktoś pomóc w ogarnięciu tego? Ponieważ jestem totalnym laikiem w tych sprawach a automatyzacja bardzo mi by się przydała.

Pozdrawiam

A mógłbyś przedstawić jakiś przykład działania tego skryptu? Co pobiera? z Jakiej strony? W jakim celu? Czy to jest jakiś moduł do WP czy co?

A kolega chyba tutaj przesadził z tym CRON-em.
MasterChest
Skrypt ten pobiera informacje nt. szablonów do wordpressa (screen, opis, link demo) ze strony themeforest.net.
W jakim celu? Zarobkowym oczywiście, adsense i te sprawy.