Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: kryptografia asymetryczna
Forum PHP.pl > Forum > PHP
foxbond
Chciałbym utrudnić tworzenie bota do mojej gry na poziomie przesyłanych informacji między klientem a serwerem.

Z tego co wiem muszę skorzystać z kryptografii asymetrycznej, klucz public w js(jak i w kliencie desktopowym) oraz prywatny po stronie php.


Z jakich funkcji skorzystać? Czy istnieją gotowe klasy do tych zadań? Na ile może to spowolnić serwer? Czy jest w ogóle sens tworzyć taki "ficzer"?


Z góry dziękuję za odpowiedzi.


aaa, dobrze by było gdyby można było generować nowy klucz publiczny co 24h przy niezmienionym prywatnym (system ElGamal(?))
dzastin
Tak sobie myślę, że jeśli to jest js + html, to ciężko będzie jakkolwiek przeciwdziałać zrobieniu bota. W końcu w najprostszym możliwym przypadku używasz np. takiego selenium i pozamiatane. Dodatkowo skoro informacje są szyfrowane na komputerze klienckim, to ten klient zawsze będzie mieć najpierw dostęp do danych niezaszyfrowanych, a więc może je modyfikować przed uderzeniem w algorytmy szyfrujące.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.