Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript]Skrypt generujący kod PHP po określonym czasie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
slimboot
Poniższy skrypt tworzy odliczanie czasu 3s. po czym generuje button z odstyłaczem. Próbowałem na kilkanascie sposobów, ale kompletnie nie znam się na js. Zależy mi by zmodyfikowac tak ten skrypt, by wygenerował kilka buttonów z róznymi odsyłaczami, a jeszcze lepiej jak wygeneruje kawałek kodu PHP. Dzięki za podpowiedź

Kod
<body onload="time()">

<script type="text/javascript">
        var sec = 3;
        function time() {
            if(sec >= 1) {
                sec--;
                document.getElementById('odliczanieczasu').innerHTML=(sec);
                setTimeout("time();", 1000);
            }
        }
        </script>                    

<script type="text/javascript">
function pokazprzycisk(){
document.getElementById('przycisk').style.display='block';
return false;
}
setTimeout("pokazprzycisk()",3*1000);
</script>

<span id="odliczanieczasu">3</span><br/>
<input class="special" type="button" value="Przejdz do strony" style="display: none;" id="przycisk"
onclick="location.href = 'strona.php'; return false;">

</body>
PrinceOfPersia
Cytat
Poniższy skrypt tworzy odliczanie czasu 3s. po czym generuje button z odstyłaczem. Próbowałem na kilkanascie sposobów, by skrypt wygenerował 3 różne buttony z trzema róznymi odsyłaczami, jednak za nic mi nie wychodzi.

może dlatego, że ten skrypt nie generuje wcale buttona, a jedynie pokazuje (style.display='block'; ) już istniejący? oneeyedsmiley02.png Ew. jak chcesz mieć szablon przycisku w HTML, a potem na podstawie jego tworzyć nowe, możesz go sklonować:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. <body onload="time()">
  2.  
  3.  
  4.  
  5. <script type="text/javascript">
  6. var sec = 3;
  7. function time() {
  8. if(sec >= 1) {
  9. sec--;
  10. document.getElementById('odliczanieczasu').innerHTML=(sec);
  11. setTimeout("time();", 1000);
  12. }
  13. }