Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: premium sms
Forum PHP.pl > Forum > PHP
napinaczmichal
Witam potrzebuję pomocy jestem początkujący ;] a mianowicie jak zrobić, aby do bazy danych dodawano każdy numer telefonu, który wyśle sms premium da się w ogóle to powiązać ?
Dominator
Musiałbyś powiązać to z jakimś systemem SMS API. http://www.smsapi.pl/
napinaczmichal
z tego co wyczytałem to umożliwiają oni wysyłanie sms z mojej strony ale nie widziałem nic do rejestracji użytkowników, którzy odpowiedza na sms chodzi o to, że na numer xxxxxxxx ktoś wysyła sms o tresci xxx i tym samym automatycznie dodaje się nowy rekord w bazie danych z godzina, minuta i sekunda wysłania sms
Wazniak96
Zobacz platnosci-online Zobacz ofertę SMS Premium Pro. Nie jestem do końca pewien ale z tego co wiem jest możliwość uzyskania możliwości wysłania do 3 sms zwrotnych, chyba nawet w określonym czasie(osobiście wątpię, żeby jakakolwiek firma podawała numery) wink.gif
napinaczmichal
tak chyba tez nie da rady nie potrzebuje sms zwrotnych użytkownik na stronie czyta na jaki numer ma wysłać sms i o jakiej treści i jak wyśle to widnieje w bazie danych i to tyle ale właśnie nigdzie tego znaleźć nie mogę
markonix
A musi to być koniecznie premium SMS?
Są opcje aby czytać odebrane SMSy wysłane na normalny numer (albo specjalny).
W przypadku premium zazwyczaj u operatorów widać tylko pierwszych 6 cyfr numeru, być może uznano, że jeżeli ktoś wysyła premium sms to chce otrzymać "anonimowo" kod. Dla sprzedawcy nie jest istotne z jakiego numeru kod został zakupiony.
napinaczmichal
miało to być tak, że do wygrania 20 tys zł i wygrywa ten kto wyśle sms najbliżej pełnej godziny do tego był potrzebny czas wysłania sms i numer, żeby się skontaktować z tą osobą a premium sami rozumiecie, bo to konkurs
markonix
Średni konkurs. SMSy różnie dochodzą, zwłaszcza premium poza tym jeżeli wszyscy zaczną wysyłać o pełnej godzinie to tym bardziej numer dostanie laga.
napinaczmichal