napinaczmichal
10.05.2013, 20:44:42
Witam potrzebuję pomocy jestem początkujący ;] a mianowicie jak zrobić, aby do bazy danych dodawano każdy numer telefonu, który wyśle sms premium da się w ogóle to powiązać ?
Dominator
10.05.2013, 21:20:07
Musiałbyś powiązać to z jakimś systemem SMS API.
http://www.smsapi.pl/
napinaczmichal
11.05.2013, 11:06:49
z tego co wyczytałem to umożliwiają oni wysyłanie sms z mojej strony ale nie widziałem nic do rejestracji użytkowników, którzy odpowiedza na sms chodzi o to, że na numer xxxxxxxx ktoś wysyła sms o tresci xxx i tym samym automatycznie dodaje się nowy rekord w bazie danych z godzina, minuta i sekunda wysłania sms
Wazniak96
11.05.2013, 13:03:04
Zobacz
platnosci-online Zobacz ofertę SMS Premium Pro. Nie jestem do końca pewien ale z tego co wiem jest możliwość uzyskania możliwości wysłania do 3 sms zwrotnych, chyba nawet w określonym czasie(osobiście wątpię, żeby jakakolwiek firma podawała numery)
napinaczmichal
11.05.2013, 14:25:20
tak chyba tez nie da rady nie potrzebuje sms zwrotnych użytkownik na stronie czyta na jaki numer ma wysłać sms i o jakiej treści i jak wyśle to widnieje w bazie danych i to tyle ale właśnie nigdzie tego znaleźć nie mogę
markonix
11.05.2013, 23:18:25
A musi to być koniecznie premium SMS?
Są opcje aby czytać odebrane SMSy wysłane na normalny numer (albo specjalny).
W przypadku premium zazwyczaj u operatorów widać tylko pierwszych 6 cyfr numeru, być może uznano, że jeżeli ktoś wysyła premium sms to chce otrzymać "anonimowo" kod. Dla sprzedawcy nie jest istotne z jakiego numeru kod został zakupiony.
napinaczmichal
12.05.2013, 09:17:15
miało to być tak, że do wygrania 20 tys zł i wygrywa ten kto wyśle sms najbliżej pełnej godziny do tego był potrzebny czas wysłania sms i numer, żeby się skontaktować z tą osobą a premium sami rozumiecie, bo to konkurs
markonix
12.05.2013, 19:48:42