Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [CSS][HTML][PHP] Jak dobrze zaczać?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
maiza
Na poczatku napiszę, że jesli pisze to w złym dziale, bardzo prosze moderatora o przeniesienie, ale moja ułomność nie pozwolilła mi na znalezienie odpowiedniego działu.

Chciałbym zacząc na poważnie uczyć się tworzenia stron internetowych. Jestem po technikum informatycznym, ze specjalizacją tworzenia stron internetowych. Obecnie mam 22 lata i przebywam w Norwegii.
Tak jak większość wyjechałem za granicę, żeby lepiej zarobić. Planuje wrócić, ale własnie, do czego? Chciałbym opanować w między czasie na tyle dobrze, języki, aby próbować dostać się w Polsce do jakiejś konkretnej pracy. Czy to lubię? Gdy 'uczyłem' się tego w szkole, sprawiało mi to przyjemność. Wiem, że pracę idzie znajść w Polsce, dobrze płatną, a o to też chodzi.

Czego się uczyłem w szkole? Co znam? Ciężko tu określić poziom tego co umiem, ponieważ nie używałem tego bardzo dawno, ale nie jestem totalnie początkującym, kimś kto nie wie co to programowanie.

PHP - tutaj raczej podstawy
HTML - to jest chyba jedyna rzecz, którą najbardziej umiem, napewno coś więcej niż podstawy, dużo więcej..
CSS - podobnie jak wyżej
MySQL - tak jak PHP, kiedyś się uczyłem, kwestia przypomnienia, ale nadal byłyby to podstawy..
XHTML - wiem, z czym to się je smile.gif

Uczyłem też się innych języków takich jak Pascal/C/C++/obiektowe.

Pozostaje jedynie kwestia, może nawet problem, że nie pamiętam, których dokładnie wersji się uczyłem? A jakie są teraz i jakich najlepiej się uczyć (PHP 5? HTML 5? czy XHTML?)

Na czym mi zależy? Chce się zaczać uczyć aby za rok/2 już cos umieć, szukać pracy.. Może troche przesadziłem, przynajmniej żebym mogł smiało iść na Staż czy praktyki, aby nabrać doswiadczenia w jakiejś firmie.

Co chciałbym dowiedzieć się od was? Wiem, że są tu osoby, ktore dużo wiedzą i maja duże doświadczenie. Poprostu chciałbym usłyszęc porady: