Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Bitcoin - pooling
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
konrados
Hej,

Dostałem zadanie zrobienia czegoś co się nazywa pooling, chodzi o kooperację ludzi przy wykopywaniu bitcoina i być może innych walut.

No i gogle nie pomaga. Wygląda na to, że każdy kto ogarnia ten temat zachowuje to dla siebie. Jest ogrom tutoriali, ale raczej nie dla programistów.

Czy znacie może jakiś open sourcowy projekt, który realizuje pooling? Znalazłem tylko minery, a w tym projekcie nie o to chodzi.

Bardzo proszę o jakąś dyskusję w tym temacie, bo nigdzie w internetach nie mogę znaleźć podobnego tematu. Stackoverflow też nie pomaga.
Kshyhoo
Przenoszę do Hydepark.
konrados
Przenoszę do Hidepark.

No ale czemu no.... tam nikt nie zagląda.

Proszę o przerzucenie z powrotem do przedszkola. Nie jestem tutaj nowicjuszem, trochę pomogłem ludziom, teraz ja potrzebuję pomocy, a w hideparku nikt mi nie pomoże.
Kshyhoo
Cytat(konrados @ 23.02.2014, 18:53:04 ) *
Przenoszę do Hidepark.

No ale czemu no.... tam nikt nie zagląda.

Mylisz się...
konrados
Mylisz się.

Trochę już tu siedzę, no ale zobaczymy.
memory
Chcesz własnego pool'a postawic?

Otwórz jakikolwiek pool i zjedź do stopki
redeemer
Cytat(konrados @ 23.02.2014, 18:22:30 ) *
...
Wygląda na to, że każdy kto ogarnia ten temat zachowuje to dla siebie.
...
Nikt nie zachowuje nic dla siebie, sam protokół i zasada działania BTC jest jawna - nie ma tutaj ukrytej magii. Na początku polecam zgłębienie tematu "jak to działa". Zresztą gotowce też są dostępne, np. https://github.com/MPOS/php-mpos

Edit: "hidepark" ? smile.gif
in5ane
Cytat(redeemer @ 23.02.2014, 20:53:23 ) *
Edit: "hidepark" ? smile.gif
Toż to sarkazm. Zamiast luźnego parku, jest ukryty park.
konrados
Hej,