próbowałem skonstruować formularz kontaktowy na stronke, ogólnie potrzebuję dwóch takich formularzy, jeden kontaktowy a drugi z polami typu Imię i Nazwisko kapitana, zawodnika 1, 2, 3, 4 itp. próbowałem, i poległem, jestem laikiem jeżeli chodzi o php, gotowce z internetu również nie chcą mnie słuchać, a co mówić o dodaniu jakiegoś dodatkowego pola do formularza :/
Aktualnie próbowałem okiełznać ten kod jednak maile nie dochodzą:
Wybierz gdzie wysłać:<br /> <select name="odbiorca" style="width:300px;"> <option>mail@.pl</option> <option>mail@.pl</option> </select> <br /> Imię i Nazwisko:<br /> <input type="text" name="imienazwisko" style="width:300px;"/><br /> E-Mail:<br /> <input type="text" name="email" style="width:300px;"/><br /> Treść wiadomości:<br /> <textarea name="trescwiadomosci" cols="30" rows="6" style="width:300px;"></textarea><br /> <input type="submit" name="submit" value="Wyślij formularz"/> <input type="reset" value="Wyczyść"/> </form> <?php /*sprawdzenie wypełnienia wszystkich pól*/ /* Funkcja sprawdzająca poprawność E-Maila */ function SprawdzEmail($email) { return false; } return true; } if(SprawdzEmail($_POST['email'])){ /* Tworzymy szkielet wysyłanej wiadomości */ $adresemail=$_POST['odbiorca']; $ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR']; /* Wybierz kodowanie znaków usuwając // */ //$charset = 'iso-8859-2'; $charset = 'utf-8'; $host=gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']); $wiadomosc="Od: $_POST[imienazwisko] ($_POST[email])\nIP: $ip, HOST: $host\n\n$_POST[trescwiadomosci]"; $nadawca="From: $_POST[email]"; echo "<span style=\"color: #00D800; font-weight: bold; \">Dziękujemy, formularz został wysłany.</span>"; }else{ echo "<span style=\"color: #FF0000; text-align: center; font-weight: bold;\">Wprowadzony adres E-Mail jest niepoprawny!!!</span>"; } }else{ echo "<span style=\"color: #FF0000; text-align: center; font-weight: bold;\">Cofnij i wypełnij wszystkie pola formularza!!!</span>"; } ?>