
Reszta zaproponowała wykorzystanie Flash i tutaj zaczyna się problem. Nie znam się kompletnie na tworzeniu gier w czasie rzeczywistym, ale każdy mi tak namieszał w głowie że już się pogubiłem z tym wszystkim. Chodzi mi o komunikacje z serwerem. Jeden napisał, że dla dwóch osób wystarczy za każdym razem nawiązywać nowe połączenie i przy dwóch osobach nie będzie tzw. lagów. Inny programista napisał, że może to zrobić wykorzystując framework (czy oprogramowanie) zwany Smart Fox. Problem w tym, że to rozwiązanie jest płatne i do tego trzeba mieć jakiś specjalny hosting, który kosztuje ponad 100$ za miesiąc. Chcę redukować koszta jak tylko się da i takie rozwiązanie z góry odpada.
Dostałem też wiadomość, że wykorzystanie websocketów i node.js mija się z celem... To prawda?
Dlatego chciałbym się doradzić doświadczonych osób jak stworzyć prostą grę multiplayer w czasie rzeczywistym przy minimalnych kosztach.
Gra musi działać płynnie. Jakie rozwiązanie najlepsze będzie?