Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Problem z dodaniem nowego rekordu
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Turech
Witam.
Jestem trochę zielony w php, aczkolwiek jakieś tam podstawy znam. Jednakże podczas pisania strony projektu na zaliczenie napotkałem się na pewien bardzo uciążliwy błąd, mianowicie skrypt, który napisałem (prawdopodobnie jest źle zrobiony) nie dodaje rekordów do mysql, a takie ma zadanie. Ogólnie cała koncepcja polega na tym, że mam parę tabel i za pomocą <select> wybieram tabele, do której ma być dodany nowy rekord (dynamiczne divy + formularze). Serwer nie pokazuje żadnych błędów (prócz "undefind index"). Proszę o pomoc, bo ja już nie mam siły :<
  1. <div>
  2. <form action="" method="post">
  3. <select name="kategorie" action="value">
  4. <option value="">Wybierz kategorie</option>
  5. <option value="karty_graficzne">Karty graficzne</option>
  6. <option value="nosniki_danych">Nośniki danych</option>
  7. <option value="procesory">Procesory</option>
  8. <option value="pamiec_ram">Pamięć RAM</option>
  9. <option value="plyty_glowne">Płyty główne</option>
  10. <option value="laptopy">Laptopy</option>
  11. </select>
  12. <input type="submit" name="akcept" value="Akceptuj">
  13. </form>
  14. </div>
  15. <div id="new">
  16. <?php
  17. $serwer = 'localhost';
  18. $login = '******';
  19. $haslo = '******';
  20. $baza = '******';
  21. $kategorie=$_POST['kategorie'];
  22. if(isset($kategorie))
  23. {
  24. if (@mysql_connect($serwer, $login, $haslo) && @mysql_select_db($baza))
  25. {
  26. $zawartosc = @mysql_query("SELECT * FROM $kategorie") or die("Błąd w zapytaniu!");
  27. switch($kategorie)
  28. {
  29. case "karty_graficzne":
  30. echo "<form action=\"\" method=\"post\">
  31. <label for=\"kg1\">Układ graficzny</label><input type=\"text\" value=\"\" name=\"kg1\"><br />
  32. <label for=\"kg2\">Nazwa</label><input type=\"text\" value=\"\" name=\"kg2\"><br />