Jestem trochę zielony w php, aczkolwiek jakieś tam podstawy znam. Jednakże podczas pisania strony projektu na zaliczenie napotkałem się na pewien bardzo uciążliwy błąd, mianowicie skrypt, który napisałem (prawdopodobnie jest źle zrobiony) nie dodaje rekordów do mysql, a takie ma zadanie. Ogólnie cała koncepcja polega na tym, że mam parę tabel i za pomocą <select> wybieram tabele, do której ma być dodany nowy rekord (dynamiczne divy + formularze). Serwer nie pokazuje żadnych błędów (prócz "undefind index"). Proszę o pomoc, bo ja już nie mam siły :<