Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Serwer WebServ i problem z Apache
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW
mateoxp
Witam!
Jestem początkującym użytkownikiem i nie stać mnie na drogie serwery z obsługą php i MySQL, więc zainteresowałem się produktem WebServer. Wczoraj formatowałem dysk c:, i tuż po zainstalowaniu systemu i niezbędnych sterowników zabrałem się do pracy ze stroną. Chcąc sprawdzić wynik mojej pracy kliknąłem polecenie Główna WWW z menu kontekstowego programu (ikonki koło zegara). Zamiast mojej strony wyświetlila się strona o następującej treści:

Cytat
"Welcome to localhost
This site is powered by: Apache-AdvancedExtranetServer/2.0.48 (Mandrake Linux/5mdk) mod_perl/1.99_11 Perl/v5.8.3 mod_ssl/2.0.48 OpenSSL/0.9.7c php/4.3.4! 

--------------------------------------------------------------------------------
Note: If you are seeing this instead of the webpage you expected, it's most likely because the server is not yet fully configured, or is under an upgrade. Come again tomorrow and your usual content should be back. "...
--------------------------------------------------------------------------------

Jeśli się nie myle, to chyba jest jakiś błąd z serwerem Apache, ale jeszcze wczoraj działało poprawnie na systemie Windows XP media center edition. Dzisiaj jest WinXP Professional, i kapa sad.gif

Bardzo proszę o szybką i skuteczną (jak zwykle zresztą) pomoc i z góry dziękuję.

MateoXP
dr_bonzo
A wgrales swoja strone do katalogu, ktory udostepnia serwer www?
crash
Cytat("mądry tekst")
If you are seeing this instead of the webpage you expected, it's most likely because the server is not yet fully configured

Chyba zapomniałeś wrzucić stronę do katalogu DocumentRoot.
mateoxp
jest wszystko dobrze poustawiane, ale kurde nie wiem czemu takie cos sie wypieroniło. ni mam pojęcia, dlaczeko teraz nie działa skoro wszystko działalo jeszcze wczoraj na takich samych ustawieniach