ZenekN
25.01.2018, 09:05:18
Cześć mam pytanie zastanawiam się co zrobić z sesją niezarejestrowanego użytkownika gdy zostanie przekierowany do panelu przelewy24 oraz co zrobić jeśli uzytkownik nie zapłaci.
1. Czy wysłać użytkownikowi na maila podczas zgłaszania transakcji urla proadzącego do płatności z tokenem (ważnego 15 minut)
2. Czy pozostawić sesję dopóki nie przyjdzie odpowiedź zwrotna od przelewy24 o zapłaconej transakcji ?
SmokAnalog
25.01.2018, 13:05:41
Na pewno nie opcja nr 1. Możesz podać więcej szczegółów na temat projektu? Być może optymalne rozwiązanie będzie inne w zależności od tego co to dokładnie jest.
Ale tak na ślepo - ja wolę, gdy moje "zakupy" są w sesji po prostu i płacę kiedy chcę. Dobrze jest mieć możliwość rezygnacji z płatności, by np. dodać kolejną rzecz i przejść znów do płatności. Nie widzę powodu, dlaczego rezygnacja z płatności miała wpływać na sesję. Przykład z realnego życia: to, że w Tesco idziesz do kasy i z niej wychodzisz nie znaczy jeszcze, że zrezygnowałeś z zakupów.
ZenekN
25.01.2018, 14:17:48
ok pkt1, odrzuciłem
wyświetlam niezarejestrowanemu użytkownikowi informację na stronie o niesfinalizowanej płatności