Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Multi form ..... w jednym pliku
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
phpamator
Panowie i Panie,
Dziś znów mam pytanie...
nagrode dostanie ... kto męki me skróci, bo walczę z potworem od "Form"
i mnie smuci, że zwalczyć nie mogę bo coś mi się kłuci,
wysyła poprawnie lub tak mi się zdaje bo nie jest to prawdą co stwór mi oddaje.
smile.gif

dobra teraz poważnie, dość tych rymowanek smile.gif jako, że jestem amator i tworzę jakieś cuda wianki już od pewnego czasu zapytowywuję się ...
niestety albo moja wiedza w dalszym ciągu jest beznadziejnie słaba albo zrobiłem jakiś banalny błąd i go poprostu nie dostrzegam.

Otóż w kodzie poniżej mam dwie formy, jedna do zapisania otrzymanego klucza a druga jak wspomniałem to prośba o nowy klucz i dwa przyciski po jednym dla każdej formy.
Jednak kiedy klikam na przycisk który powinien wysłać request po nowy klucz nic takiego się nie dzieje za to dzieje się sprawdzanie. I już mnie trafia bo teoretycznie sprawa jest banalna jak zupka mleczna.
  1. if(isset($_POST['popros'])){
  2. //wywoluje funkcje wysylajaca request
  3. poprosoKlucz();
  4. }
  5.  
  6. if(isset($_POST['zapisz'])){
  7. //wywoluje funkcje zapisujaca klucz
  8. zapiszKlucz();
  9. }
  10.  
  11. <div class="wrap kp">
  12. <p>Jeśli posiadasz już klucz, wprowadź do okienka poniżej i kliknij "Zapisz"</p>
  13. <div>
  14. <form id="zachowaj" method="post">
  15. <input type="text" name="klucz" value="Zapisz"/>
  16. <input type="submit" name="zapisz" value="Zapisz"/>
  17. </form>
  18. </div>
  19.  
  20. <div class="request">
  21. <p>Jeśli nie posiadasz klucza możesz uzyskać nowy klikając przycisk umieszczony poniżej.</p>
  22. <form id="popros" method="post">
  23. <input type="submit" name="popros" value="Kliknij tutaj" />
  24. </form>
  25. </div>
  26. </div>

to przecież banalnie proste prawda ? dlaczego więc nie robi o co proszę ?