Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szukam skryptu
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
szzc
Szukam skryptu, który w zależności od pory roku będzie mi autoamatycznie zmieniał pliki jpg z których na stronie zbudowane jest menu, aby nadać menu inny kolor w zależności od pory roku. Były by to 4 możliwości wiosna, lato , jesień , zima. Jestem raczej początkujący wybaczcie sad.gif , pewnie to nie jest trudne.
Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
nospor
na predece cos takiego napisalem. warunkuje pore roku w zależności od miesiaca.
Ty musisz jeszcze dorobic konkretne dni, bo pory roku w róznych diach miesiaca sie koncza izaczynaja. PObaw sie funkcja date()
  1. <?php
  2.  
  3. $miesiac=date(n);
  4.  
  5. if ($miesiac >=&& $miesiac<=5) echo &#092;"wiosna\";
  6. elseif ($miesiac >=&& $miesiac<=8) echo &#092;"lato\";
  7. elseif ($miesiac >=&& $miesiac<=11) echo &#092;"jesien\";
  8. else echo &#092;"zima\";
  9.  
  10.  
  11. ?>
szzc
Super wielkie dzięki, przejżałem i wsumie nie wydaje sie bardzo trudne, tylko jeszcze mnie, juz widze ze bede miał problem z odniesieniem się potem do konkretnych plików. Np przydało by się coś co poprostu kazało by czytać wszystkie jpg nie tak jak do tej pory z //images/ tylko np z //images2/. Jak by Ci sie udało mi coś takiego w przybliżeniu napisać to bym nogi całował smile.gif. Big Thanks
nospor
  1. <?php
  2.  
  3. $miesiac=date(n);
  4.  
  5. if ($miesiac >=&& $miesiac<=5) $pora=&#092;"wiosna\";
  6. elseif ($miesiac >=&& $miesiac<=8) $pora=&#092;"lato\";
  7. elseif ($miesiac >=&& $miesiac<=11) $pora=&#092;"jesien\";
  8. else echo &#092;"zima\";
  9.  
  10. $images='images_'.$pora;
  11.  
  12. ?>

i POzakladaj se katalogi images_lato,images_jesien,....
szzc
Aha smile.gif, no to bardzo Ci dziękuje i już nie zawracam głowy. Pozdrawiam No i CMOK CMOK CMOK W NÓŻKI smile.gif