Wykrywacz
2.01.2006, 11:03:59
Mam nadzieje że bardzo nie będziecie krzyczeć że to tu wstawiam.
Musze zrobić, zestaw formularzy, problem polega dlamnie na tym, że użytkownik musi móc dobrać sobie ilość kolumn wierszy w formularzu (ala excel). Oczywiście z puli nazwanych jakoś tych pól.
Ale różnica jest taka że czasem wybierze 2 (powiedzmy kolumny o nazwie "x" i "y"), a czasem 7.
Pytanie:
Czy wogóle jest to możliwe - słyszałem że tak.
Generalnie wrzucam to z zapytaniem czy ktoś wie gdzie mogę szukać o czymś takim informacji jak narazie przekopałem Helionowską php i MySQL tam tego niema (przynajmniej ja nie znalazlem).
A może jest to kwestia skryptu? I czy można taki zrobić w php. (Ew. będe kopał JAVE).
Bo wiem że w C++ to spokojnie można robić, jest to dziecinna rzecz. Ale musi to spełniać dostępności przez przeglądarkę, w php jestem początkujący stąd moje pytanie czy ten język wogóle na to pozwala, czy mam się brać za pisanie appletów?
fiszol
2.01.2006, 11:23:59
możesz zrobić w php, w pierwszym formularzu user wybierze jakie pola chce wypełnić, a w drugim je wypełni, dostępne pola do wyboru możesz wyciagnąć sobie z bazy.
Wykrywacz
2.01.2006, 11:34:46
Nie bardzo, wiem jak to powiązać ze sobą. Aha i jak zrobić zeby użytkownikowi pokazywały się dostępne formularze w bazie, tzn. jeżeli jakiś wypełni żeby puźniej mógł mieć do niego pełny dostęp (prozaika moich pytań poraża nawet mnie:P ).
fiszol
2.01.2006, 11:36:04
teraz się pogbuiłem, cchesz żeby user ułożył sobie jakiś formularz z dostępnych pól, a potem go zapisał w bazie, jako np forumularz użytkownika x tak ?
Wykrywacz
2.01.2006, 11:38:18
Dokładnie, o to mi chodzi. Dokładniej, user pisze raport, w którym wybiera sobie sqadniki jakie mu są potrzebne. Puźniej czyli powiedzmy w następnym miesiącu, prościej mu będzie edytować formularz z miesiąca poprzedniego, nisz wypisywać wszystko od nowa tym bardziej że (w tym wypadku) może być to nawet parę tysięcy wierszy.
fiszol
2.01.2006, 11:54:12