Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] Ciastko się nie wyświetla
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
merick
Mam następujący skrypt:

1. <? 
  2. setcookie("ciacho",TRUE); 
  3. $ciastko = $_COOKIE['ciacho']; 
  4. if($ciastko==TRUE) 
  5. echo "Byłeś już na tej stronie !!!"; 
  6. else 
  7. echo "Jeszcze cię tu nie było !!!"; 
  8. ?
  9. ?>

Według skryptu zostaje wysłane ciacho, a przy pierwszym załadowaniu strony powinno się pojawić "Jeszcze cię tu nie było exclamation.gif!", a przy każdym kolejnym załadowaniu stony "Byłeś już na tej stronie exclamation.gif!". Problem w tym, że u mnie caly czas pojawia się "Jeszcze cię tu nie było exclamation.gif!". Hmm. Nie wiem co jest źle z tym skrptem, ale jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o wskazówki. Zastanawiam się czy wogóle to ciach jest wysyłane. Mam włączoną w przeglądarce obsługę ciastek. A może serwer wymaga jakieś konfiguracji (Krasnal 2.7).
Jak widzicie jestem początkujący, a problem jest banalny.
Liczę na wskazówki i z góry dziękuję smile.gif
LBO
1.wstaw BBcode
2.działa!
merick
Jak wspomniałem wcześnije jestem początkujący. Nie wiem o co biega z BB codem. Możesz podać skrypt jak to ma wyglądać.
Z góry dziękuję biggrin.gif
mike
1. Wyrzucam do Przedszkola
2. Bycie początkującym nie zwalnia ze znajomości Regulaminu. Popraw bbCode w pierszym poście!
3. Przeczytaj to: setcookie() a bedziesz wiedział jak poprawnie wysyłać ciastko. Są tam przykłady, które powiedzą i wszystko.
merick
Oki, wracając do pierwszego postu. Kod który jest tam zawaryt pochodzi z kursu ze strony: kurs

Oto urywek który mnie fascynuje najbardziej

Cytat
Przykładowy skrypt z wykorzystaniem ciasteczek:

<?
setcookie("ciacho",TRUE);
$ciastko = $_COOKIE['ciacho'];
if($ciastko==TRUE)
echo "Byłeś już na tej stronie exclamation.gif!";
else
echo "Jeszcze cię tu nie było exclamation.gif!";
?> 

Powyższy skrypt wysyła ciastko do użytkownika z wartością logiczną TRUE, po czym sprawdza, czy ciastko to posiada taką wartość.