Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php]Polskie znaki w temacie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Retuh
Witam ...

... Na wstępie chce się przywitać bo jestem tu nowy snitch.gif ... Po drugie chciałbym nadmienić, że dość kiepsko znam php ... z wyboru jestem grafikiem komputerowym, ale przyszło mi majstrować w php ... z pomocą różnych Tutoriali udało mi się napisać skrypt php pracujący z plikiem typu swf (Flash):

1. <?php 
  2.  
  3.  
  4. header("Content-type: application/x-www-urlformencoded"); 
  5. $sended='sended='.urlencode(date('H:i:s')); 
  6. $res=$sended.'&error='.urlencode('brak adresata');  
  7. @ $to=$HTTP_POST_VARS["to"] or die ($res);  
  8. $res=$sended.'&error='.urlencode('brak nadawcy'); 
  9. @ $from=$HTTP_POST_VARS["from"] or die ($res); 
  10. $res=$sended.'&error='.urlencode('brak tematu'); 
  11. @ $subject=$HTTP_POST_VARS["subject"] or die ($res); 
  12. $res=$sended.'&error='.urlencode('brak tresci'); 
  13. @ $content=$HTTP_POST_VARS["content"] or die ($res); 
  14. $res=$sended.'&error='.urlencode('nie mozna bylo wyslac wiadomosci'); 
  15. @ mail($to, $subject, $content, "MIME-Version: 1.0rn"."subject-type: text/plain; charset=utf-8rn"."Content-type: text/plain; charset=utf-8rn"."From: $fromrn") or die ($res); 
  16. $res=$sended.'&error=ok'.'&end=yes';  
  17.  
  18. echo $res; 
  19. ?>

Zadaniem skryptu jest wysyłanie e-maila do adresata smile.gif